نرم‌افزار ERP اختصاصی و ابری تیم‌یار

رهبر بازار بمانید

تاریخِ بازاریابی، سرشار از نام برندهایی‌ست که مثل ستاره‌هایی دنباله‌دار، چند صباحی در آسمان بازار درخشیده و برای همیشه خاموش شده‌اند. برندهایی که بسیاری‌شان دل به داشتن «بهترین» محصولات، یا «متخصص»ترین تیم‌های کاری بسته بودند، اما قربانی میدان بی‌رحمِ رقابت شدند. واقعیت این است که رهبریِ بازار یعنی بهترین ماندن در میان بهترین‌ها؛ یعنی نبردی نفس‌گیر، مداوم، چابک و هوشمندانه. فرقی نمی‌کند در چه صنعتی پا به این میدان بگذارید؛ دیر یا زود، آوازه‌‌ی طبلِ رقیبانی را خواهید شنید، که برای تصاحب بیش‌ترین سهم بازار، لباس رزم پوشیده‌اند. و اگر زیرساخت‌های لازم برای رقابت را در سازمان خود مستقر نکرده باشید، به احتمال زیاد، خبرهای خوشی در راه نخواهد بود. نرم‌افزار ERP قدرتمند تیم‌یار برای یکپارچه کردن تمامی فرایندهای سازمان شما توسعه یافته است. هدف از طراحی این نرم‌افزار، تقویت کسب‌وکارها به‌شکلی‌ست که قادر باشند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شرایط بازار، واکنش‌‌های چابک، یکپارچه، مستدل و هوشمندانه نشان دهند. ERP تیم‌یار اطلاعات و فعالیت‌های تمامی بخش‌های کسب‌وکار شما را متمرکز و هماهنگ می‌کند؛ به‌شکلی که رهبر سازمان قادر می‌شود تنها در چند دقیقه وضعیت تولید، مالی، خرید، فروش، انبارها، مشتریان و کارکنان خود را ارزیابی و با توجه به اتمسفر بازار، برای کلِ سازمان استراتژی‌های سریع و کاری تعریف کند. سرعت، دقت، هماهنگی و چابکی در کنار پایین آوردن چشمگیر هزینه‌های زمانی، عملیاتی و اقتصادی، شما را به بازیگری قدرتمند و رقیبی انکارناپذیر در بازار تبدیل می‌کند؛ رقیبی که رهبری بازار را حق خود می‌داند و تجهیزات لازم برای این رهبری را نیز در اختیار دارد.

 

 

ERP تیم‌یار، غولی در کسب‌وکار شما

تیم یار ERP نرم افزار

 

 

                                                                                                        

 

از یک نرم‌افزار ERP چه انتظاراتی دارید؟ در افسانه‌ها آمده که غول چراغ جادو می‌تواند سه خواسته شما را برآورده کند؛ ERP قدرتمند تیم‌یار اما با بیش از ۳۳ ماژول مختلف و کاربردی خود می‌تواند کلیه خواسته‌های فرایندی کسب‌وکار شما را اجابت و حرکت شما را به سوی اهداف‌تان، تسریع کند. نرم‌افزار ERP تیم‌یار با بیش‌ از ۱۰۰ سیستم و زیرسیستم باعث ایجاد یکپارچگی واقعی در سازمان شما می‌شود و به آن چابکی و دقتی فوق‌العاده در انجام فرایندها و امور روزانه می‌بخشد. تمامی ماژول‌های موجود در ERP تیم‌یار با بررسی و نیازسنجی دقیق صنایع و صنوف مختلف تولید و در میدان عمل آزموده شده‌اند؛ ماژول‌هایی که هریک نماینده بخشی از عملیات سازمان شما هستند و در ترکیب با یکدیگر می‌توانند راهکارهایی منحصربه‌فرد و خلاقانه در اختیار کسب‌وکارتان بگذارند.

 

 

 

چرا نرم‌افزار ERP تیم‌یار؟

تا ۴۰ درصد کاهش هزینه‌های عملیاتی

حذف دوباره‌کاری‌ها، حذف خطاهای انسانی، حذف عملیات دستی و زمان‌بر، و حذف عملیات زائد و در نتیجه افزایش بازگشت سرمایه‌ی دستمزد کارکنان.

افزایش بهره‌وری، کارآیی و سودآوری

گلوگاه‌های عملیاتی کسب‌وکار را به‌سرعت شناسایی و برطرف کنید و ظرفیت‌های عملیاتی سازمان را به حداکثر برسانید.

محاسبات مالی پیچیده

علاوه بر کلیه عملیات حسابداری، به‌آسانی عملیات پیچیده‌تری مثل محاسبه بهای تمام شده و حسابداری مدیریت انجام دهید.

برنامه‌ریزی تولید و مدیریت منابع بهتر

موجودی انبارها، BoM، MRP، و MRPII را به‌شکلی سیستماتیک و خودکار در برنامه‌ریزی تولید، دستور تولید و ثبت عملکرد تولید دخیل و فرایندهای تولید کسب‌وکار خود را دقیق و کارآمد کنید.

گزارشات متنوع و تحلیل‌های بهتر

با چند کلیک از سراسر بخش‌های کسب‌وکار، گزارش‌های کاربردی، ترکیبی و تحلیلی استخراج کنید؛ گزارشاتی که تهیه‌شان بدون نرم‌افزار ERP روزها زمان می‌برد.

مشتریان راضی‌تر

مشتریان و سرنخ‌های فروش را به شکل دلخواه دسته‌بندی و بر اساس رفتار مصرفی‌شان برای آن‌ها سناریوهای متنوع تنظیم کنید.

چابکی حاصل از هماهنگی و یکپارچگی

به‌سرعت بر اساس اطلاعات ترکیبی، تصمیم‌گیری و عملیات اجرایی لازم را در سازمان جاری کنید.

انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی

نرم‌افزار ERP سازمان خود را متناسب با فرایندها و عملیات منحصر به کسب‌وکارتان سفارشی‌سازی کنید.

تحت وب با اپلیکیشن اختصاصی

در هر لحظه و از هرکجا به اطلاعات سازمان دسترسی داشته باشید.

همخوان با آینده و تکنولوژی

به نرم‌افزاری مجهز شوید که برای فرایندهای مکانیزه و فناورانه‌ای مانند اینترنت اشیا و هوش تجاری، آماده است.

تدوین استراتژی‌های واقع‌گرایانه

با تجمیع اطلاعات کسب‌وکار در یک پایگاه داده‌ متمرکز، مستندات و واقعیت‌های سازمان و بازار را در استراتژی‌های خود دخیل کنید.

قدرت بالا

هسته نرم‌افزار ERP تیم‌یار با بهره از دو زبان قدرتمند برنامه‌نویسی C و ++C طراحی شده است؛ یعنی دو زبان مادر که قدرت و انعطاف بسیار بالاتری در محاسبات و پردازش اطلاعات سازمانی شما دارند.

به‌روزرسانی رایگان

همیشه به‌طور کاملا رایگان به آخرین نسخه و به‌روزترین قابلیت‌های نرم‌افزار ERP تیم‌یار مجهز باشید.

امنیت بالا

نگران سرقت اطلاعات و هکرها نباشید؛ به‌راحتی از اطلاعات خود نسخه‌های پشتیبان تهیه کنید.

امکان توسعه همزمان با رشد

بدون التزام به پرداخت هزینه استقرارِ امکانات غیرکاربردی، هم‌زمان و متناسب با وضعیت رشد کسب‌وکار خود، بخش‌های مختلف نرم‌افزار ERP تیم‌یار را فعال‌سازی کنید.

 

آموزش و پشتیبانی چابک

در تمام طول هفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ درخواست‌های پشتیبانی و آموزشی خود را از طریق کانال‌های متنوع ارتباطی دریافت کنید.

 

 

تیم‌یار ERP نیست!

وقتی پای ERP به میان می‌آید، عمدتا منظور، نرم‌افزاری‌ست که مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات تولید، انبار، مالی، حسابداری، فروش، CRM، پرسنلی، مدیریت پروژه و اتوماسیون اداری را گرد هم جمع کرده است. اما نرم‌افزار ERP تیم‌یار به‌واسطه‌ توسعه کاملا مستقل و تحقیق و توسعه مداوم خود موفق شده است امکاناتی منحصربه‌فرد و بسیار گسترده‌‌تر از ERPهای نوعی را در اختیار شما قرار دهد. تیم‌یار تنها نرم‌افزار ERP دنیاست که به شما امکان می‌دهد درگاه‌های آنلاین خود را نیز با سایر فرایندهای زنجیره‌ تامین و فروش کسب‌وکارتان هماهنگ کنید. سیستم مدیریت محتوای یکپارچه (ICMS) تیم‌یار فرایند طراحی، بارگذاری، ویرایش و به‌روزرسانی (قالب‌ها و محتوای) صفحه‌های وبسایت کسب‌وکار شما را به‌شکل یکپارچه و از طریق نرم‌افزار ERP تیم‌یار مقدور و شما را از درگاه‌ها و نرم‌افزارهای شخص ثالثی مانند وردپرس بی‌نیاز می‌سازد. در تیم‌یار می‌توانید به‌آسانی محصولات و خدمات موجود در انبارها و شعب خود را در فروشگاه آنلاینی با دامنه‌ دلخواه عرضه کنید و کلیه محاسبات مالی و فرایندهای فروش و ارسال آنلاین خود را بدون نیاز به دوباره‌کاری و عملیات دستی به‌شکل خودکار و ۲۴ ساعته مدیریت کنید. تیم‌یار محاسبات مالی متنوعی (مانند محاسبه بهای تمام شده کالا و خدمات و سیستم گزارشات نسبت‌های مالی) را علاوه بر سایر امکانات مالی و حسابداری معمول نرم‌افزارهای ERP در اختیار مدیران سازمان شما قرار می‌دهد. انواع داشبوردهای اختصاصی و قابلیت‌های جدید به‌صورت هفتگی و همراه با هر به‌روزرسانی به‌صورت کاملا رایگان به تیم‌یار افزوده و در اختیار شما قرار داده می‌شود. این امر باعث می‌شود، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید نرم‌افزارهای جزیره‌ای و پراکنده، همواره و در هر لحظه یک گام از رقیبان خود جلوتر باشید.

 

 

 

سفری شخصی به اعماق

 

سال‌ها تحقیق و توسعه در کنار برگزاری مداوم جلسات کارگروه‌های تخصصی، منجر به طراحی و ارایه راهکارها و داشبوردهای مدیریتی متنوعی در تیم‌یار شده است که به شما امکان می‌دهد تجربه‌ای «شخصی» از نرم‌افزار ERP تیم‌یار داشته باشید. راهکارهای تخصصی تیم‌یار به شما امکان می‌دهند بسته به نیاز و حوزه فعالیت‌تان تا هر عمقی که در مسیر توسعه به آن نیاز دارید، پیش بروید. راهکارهای تیم‌یار به مدیران اجازه می‌دهند در دل یک نرم‌افزار، تجربه‌ها و کاربردهایی سراسر متفاوت و منحصربه‌فرد داشته باشند. این مهم‌ترین تمایز تیم‌یار است؛ تضمین توسعه.

 

نرم افزار ERP یکپارچه

 

 

ویژگی‌های نرم‌افزار ERP تیم‌یار

 

  مبتنی بر دو زبان قدرتمند C و ++C

 ۱۰۰ درصد بومی و غیرقابل تاثیر از شرایط سیاسی و تحریم‌ها

  تحت وب

  اپلیکیشن اختصاصی کاربران و مشتریان

  بهره‌مند از ۳۳ ماژول کاربردی

  بهره‌مند از ۱۰۰+ راهکار، داشبورد و سیستم متنوع

  سیستم مالی و حسابداری کامل و جامع

  محاسبه «دقیق» بهای تمام شده کالا و خدمت

  تنها ERP مجهز به سیستم مدیریت محتوای یکپارچه (ICMS) وبسایت

  مجهز به فروشگاه‌ساز اینترنتی

  مجهز به پورتال جذب و استخدام

  مجهز به CRM

  دستور تولید و ثبت عملکرد خودکار

  مجهز به نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

  مدیریت یکپارچه محصولات و انبارها

  توانایی پردازش سریع بزرگ‌داده‌ها

  سیستم گزارش‌ساز بسیار منعطف

  همخوان با هوش تجاری (BI)

  همخوان با اینترنت اشیا (IoT)

  مدیریت جامع عملیات منابع انسانی

  اتوماسیون اداری

  مدیریت پروژه‌ها و وظایف

  مدیریت خودکار عملیات فروش و بازاریابی

  به‌روزرسانی رایگان

  هر هفته یک به‌روزرسانی جدید

 تضمین عملکرد

  آموزش حضوری، تلفنی، اینترنتی و آفلاین

  پشتیبانی چابک

 و...

 

ویژگی نرم افزار ERP 

 

 

یک محصول، دو شیوه ارایه

نرم‌افزار ERP تیم‌یار به دو روش ابری (Cloud) و اختصاصی (On-Premise) ارایه می‌شود. با هر بودجه‌ای می‌توانید بنا به نیاز‌تان یکی از این دو روش را انتخاب کنید. البته در نظر داشته باشید هرکدام از این روش‌ها ویژگی‌ها و مزایای منحصر به خود را دارد.

ویژگی‌هاابریاختصاصی
مناسب برای کسب‌وکارهایکوچک و متوسطمتوسط و بزرگ
دسترسی به بیش از ۳۰ ماژول متنوع
دسترسی به بیش از ۵۰ سیستم و راهکار
به‌صرفه و کم‌هزینه
پشتیبانی ساعتی و کاربردی
قابل سفارشی‌سازی
تحت وب با قابلیت دسترسی از هرکجا
به‌روزرسانی هفتگی و همواره مجهز به به‌روزترین نسخه
بک‌آپ گیری خودکار
امکان مجهز شدن به فناوری‌های روز (IoT، AI و... )
با اپلیکیشن اختصاصی
امکان برگزاری جلسات و کلاس‌های آنلاینرایگان
امکان تماس تصویری و صوتی کارکنانرایگان
امکان ارتباط با بات تلگرامرایگان
امکان ویرایش فایل‌های آفیس آنلاینرایگان
ذخیره‌سازی اطلاعات سازمان روی سرورهایتیم‌یارشما
منعطف در به‌کارگیری راهکارهای انحصاری
نیاز به تهیه سرور و تجهیزات
نیاز به کارکنان نگهداری شبکه و سرور
مالکیت دایمی و کامل بر نرم‌افزار و داده‌ها
توانایی پردازش سریع بزرگ‌داده‌ها
هزینه‌های نگهداری پایین
راه‌اندازی سریع
با دامنه رایگان تیم‌یار
گواهی SSL رایگان
حفظ امنیت داده‌ها از سوی تیم‌یار

 

{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}