اتوماسیون اداری تیمیارERP؛ مدیریت هوشمند و چابک فرایندها

اتوماسیون اداری یکی از بهترین‌ و موثرترین روش‌ها برای بالابردن بهره‌وری و دقت کاری سازمان است. اتوماسیون اداری در تیمیارERP سیستمی متشکل از هشت ماژول اقدام، اسناد، پروژه، گفتگو، تقویم، پست الکترونیک، پیامک و کیفیت است که در یکپارچگی بی‌نظیر با هم فرایندها و جریان‌های کاری کسب‌وکار را مدیریت می‌کنند. اتوماسیون اداری در تیمیارERP کارشناسان و مدیران سازمان شما را قادر می‌کند داده‌های دقیق‌تری جمع‌آوری کنند و فرایندها و جریان‌های کاری را بهینه کنند.

دسترسی به اسناد و پروژه‌ها از هرجا و در هر زمان

امکان تعیین سطح دسترسی به جزئی‌ترین شکل ممکن

با اپلیکشین اختصاصی

هشت ماژول یکپارچه و هم‌سو با سایر سیستم‌های سازمان

تعریف جریان‌های کاری درون‌سازمانی

تعریف فرایندهای مختلف درون و بین‌واحدی

تعریف پروژه‌های مختلف با اهداف متنوع

اتوماسیون اداری با تیمیارERP

یک سیستم؛ هشت کاربرد مختلف

اتوماسیون اداری تیمیارERP درواقع ترکیبی از هشت ماژول کاملا یکپارچه و کاربردی است که به کاربران این نرم‌افزار قدرتمند امکان می‌دهد تمام فرایندهای مربوط به مدیریت فرایندهای روزانه سازمان را هوشمند و چابک مدیریت کنند. این فرایندها از نامه‌نگاری‌های روزانه سازمان تا مدیریت اسناد و مدارک سازمانی را شامل می‌شود.

جریان‌های کاری منحصربه‌فرد سازمان را تعریف کنید

در ماژول اقدام تیمیارERP، یک ابزار طراحی جریان‌کار، منطبق با استاندارد BPMN 2.0 وجود دارد. از طریق این ابزار، کاربران می‌توانند بدون نیاز به دانش فنی و برنامه‌نویسی، فرایند‌ها و روال انجام تسک‌ها را خودکارسازی کنند. در ابزار طراحی جریان‌کار اتوماسیون اداری تیمیارERP، این قابلیت وجود دارد که بتوان تمامی فرایندهای واحد‌های مختلف سازمان نظیر مالی، پرسنلی، بازرگانی و... را متناسب با نیاز هر کسب‌‌وکار و هر واحد آن طراحی کرد و بر آن‌ها مدیریت و نظارت کامل داشت.

طراحی فرم‌های اختصاصی

ابزار فرم‌ساز تیمیارERP، برای طراحی فرم‌های سازمانی و استفاده از آن‌ها در گردش کار‌ها و فرایند‌ها آماده شده است. در ابزار فرم‌ساز تیمیار، کاربران می‌توانند تمام فرایندها را در واحد‌های مختلف سازمان نظیر انبار، پرسنلی، بازرگانی، مالی و غیره در قالب فرم‌، شخصی‌سازی کرده و متناسب با نیاز خود، در جریان‌های کاری کسب‌وکار خود، استفاده کنند.

گزارش‌های ترکیبی و تحلیلی با BI

هوش تجاری تیمیارERP به مدیران و کاربران امکان می‌دهد انواع گزارش‌های موردنیاز خود را تعریف کنند. این ابزار قدرتمند کسب‌وکار شما را یک پله به عصر دیجیتال نزدیک‌تر می‌کند و شما را قادر می‌کند علاوه‌بر در اختیار داشتن گزارش‌های متنوع به ابزار پیش‌بینی آینده هم مجهز شوید.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}