۷ مزیت‌ نرم‌افزار مدیریت فروش برای شرکت‌ها

نرم‌افزار مدیریت فروش، سیستم‌های فروش رایج را در شرکت‌های مختلف به دست گرفته است. نرم‌افزار فروش برای آسان‌کردن فعالیت‌های فروش در یک کسب‌و‌کار و کمک به تسریع در تبدیل لیدها طراحی شده است. اگر شما صاحب شرکتی هستید که تاکنون نام نرم‌افزار مدیریت فروش را نشنیده‌اید، در حال خواندن مقاله درستی هستید. در اینجا هفت مزیت نرم‌افزار مدیریت فروش برای شرکت‌ها که ضروری‌ست بدانید آورده شده است.

1.  داده‌های سازمان‌یافته

نرم افزار مدیریت فروش دید کاملی از مشتریان به شما می‌دهد. این نرم‌افزار در حقیقت، اطلاعات دقیق فروش، بازاریابی و خدمات مشتری را به شما ارائه می‌دهد تا کل بخش، همگام و منظم بماند. با داشتن اطلاعات دقیق از مشخصات و اولویت‌های مشتری، این امکان را خواهید داشت تا از هر تعاملی نهایت استفاده را ببرید و براساس اطلاعات سریع و به‌روز، تصمیمات مبتنی بر داده را بگیرید.

2. پیش‌بینی‌های دقیق فروش

اطلاعات ناکافی منجر به پیش‌بینی نادرست، در زمینه فروش می‌شود. یک نرم‌افزار مدیریت فروش، داده‌ها را به طور کارآمد ضبط می‌کند و با اطلاعات مهمی که فراهم کرده است، پیش‌بینی را برای فروشندگان آسان می‌کند. با این روند ساده، داده‌ها به راحتی مدیریت و پیش‌بینی شده و منجر به رفع دغدغه مدیران فروش می‌گردد.

3. بهبود عملکرد تیم فروش

نرم‌افزار مدیریت فروش به تیم شما این امکان را می‌دهد تا به جای نگرانی در مورد کارهای تکراری و در عین حال مهم مانند به‌روزرسانی داده‌ها، برنامه‌ریزی جلسات یا ایجاد یادآوری‌های بعدی، بر روی فروش تمرکز کنند. هم‌چنین این قابلیت را دارد که به صورت خودکار یادآوری‌های پیگیری، برنامه‌ریزی کارهای لازم برای روند فروش و تفویض وظایف به اعضای تیم مربوطه را تنظیم کند. یک سیستم فروش یکپارچه به نرم افزار خدمات پس از فروش نیز نیاز دارد. وجود این نرم افزار به شما امکان می‌دهد هم رضایت مشتری را بالا ببرید هم فرایندهای فروش سازمان را بهتر مدیریت کنید. 

 

مزیت نرم افزار مدیریت فروش

 

4. بالا بردن همکاری درون سازمانی

نرم‌افزار مدیریت فروش می‌تواند تمام کارهای انجام‌شده توسط تیم فروش شما را خلاصه کرده و اطلاعات را به گونه‌ای ارائه دهد که به همه افراد درگیر، امکان درک کار تیمی را بدهد. دسترسی آسان به این اطلاعات، نیاز به جلسات وقت‌گیر را کاهش می‌دهد، در حالی که به همه اجازه می‌دهد درگیر شوند و به بخش مهمی از کسب و کار شما تبدیل شوند. این نوع بررسی کلی می‌تواند برای همه افراد شرکت شما صرف‌نظر از موقعیت آن‌ها آموزنده و الهام‌بخش باشد.

5. انعطاف‌پذیری بهتر

نرم‌افزار مدیریت فروش، مشاهده وظایف جدید اختصاص‌یافته و به‌روزرسانی وظایف را برای تیم فروش آسان می‌کند. آن‌ها با استفاده از تلفن‌های هوشمند خود می‌توانند در هر مکان و هر زمان به سیستم دسترسی پیدا کنند. بنابراین، نمایندگان فروش شما نیازی به تأخیر در کار خود ندارند، به خصوص اگر در طول یک روز، جلسات زیادی داشته باشند.

6. تجزیه و تحلیل بهتر منابع لیدها

از آنجا که شما توانایی درک ROI از هر منبع لید را دارید (به عنوان مثال از Google Ads، خبرنامه‌ها، سئو، بازاریابی تلفنی و غیره)، قادر خواهید بود بیشتر منابع و پول خود را به مفیدترین و موثرترین لید اختصاص دهید. با این روش می‌توانید پولی را که صرف خرید منابع لید غیرموثر می‌کردید پس‌انداز کنید و بیشتر روی منابع سودآور تمرکز کنید.

7. چرخه فروش ساختار‌یافته

نرم‌افزار مدیریت فروش شناسایی لیدهای واجد شرایط و اینکه باید روی کدام یک تمرکز شود را برای شما آسان‌تر می‌کند. شما و کل تیم فروش می‌توانید به طور یکپارچه وضعیت سرنخ و پیشرفت فروش را کنترل کنید، زیرا اطلاعات مورد نیاز شما در یک نمای واحد قابل مشاهده است. یک سیستم مدیریت فروش عالی باید عملکرد سریع برای باز‌کردن یک برنامه کاربردی داشته باشد که به شما امکان می‌دهد مراحل فروش را مدیریت کرده و بر اساس وضعیت آن‌ها هدایت شوید.

چرا باید به نرم‌افزار مدیریت فروش روی بیاورید؟

در عصر دیجیتال، تنها تکیه بر تلاش‌های متداول فروش، کافی نیست. کمبود اطلاعات در زمان واقعی، تأخیر در اقدام و تصمیم‌گیری نادرست می‌تواند باعث ‌شود بسیاری از فرصت‌های خوب را از دست دهید. نرم‌افزار مدیریت فروش به شما امکان می‌دهد هر تعاملی را کنترل و بهینه کنید. یک سیستم مدیریت فروش خودکار نه تنها ردیابی آسان اطلاعات را فراهم می‌کند، بلکه کارهای تکراری را نیز خودکار می‌کند تا کارایی و بهره‌وری به طور قابل توجهی بهبود یابد.

اجرای موفقیت آمیز نرم‌افزار مدیریت فروش نه تنها به کاربران بلکه به فروشندگانی که آن را توسعه داده‌اند نیز بستگی دارد. بنابراین، انتخاب یک شریک قابل اعتماد نیز امری مهم است.

در مورد نوع کسب و کار و صنعت خود برای ما بگویید و ما بهترین راه‌حل‌های کسب وکار را به شما ارائه می‌دهیم.

سخن تیمیار

مجموعه عملیات ارائه کالا یا خدمات به مشتریان را فرآیند فروش می‌نامند. فروش یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های یک سازمان است. رونق هر کسب‌وکار از عملیات فروش آن ناشی می‌شود. از همین رو عمده‌ترین دغدغه مدیران موفق، ساماندهی سیستم فروش سازمان است. ماژول فروش (نرم‌افزار فروش) تیمیار این امکان را برای مدیران فراهم می‌کند که کل عملیات فروش از جمله صدور پیش‌فاکتور و فاکتور فروش، ثبت سند خودکار نرم افزار حسابداری، ارتباط مستقیم با اتوماسیون انبار و صدور حواله، پرسنلی، مشتری (نرم‌افزار CRM) و انواع گزارشات را به سادگی مدیریت و کنترل نمایند.

 
( تعرفه‌های تیمیار ابری )

 

مترجم: محبوبه درویشی

منبع:  www.hashmicro.com

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}