خط کسب‌وکار تجربه مشتری

یکی راه‌های مقرون‌به‌صرفه برای بالا بردن درآمد و سود‌آوری سازمان، طراحی تجربه‌ای است که منجر به خرید دوباره مشتری از کسب‌وکار شود. تیمیارERP با ارائه کامل امکانات خط کسب‌وکار تجربه مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری، مدیران فروش و بازاریابی را قادر می‌کند انواع روش‌های مدیریت مسیر و تجربه مشتری را ایجاد، مدیریت و بر آن نظارت کنند.

ارائه به دوصورت ابری و اختصاصی

یکپارچه با تمام بخش‌های مدیریت و ارتباط مشتریان

امکان ادغام با جدیدترین ابزارهای بازاریابی

امکان پیاده‌سازی کمپین‌های بازاریابی

امکان ایجاد فرم‌های اختصاصی برای هر مخاطب با توجه به خصوصیات او

ساخت‌ گزارش‌های متنوع و اختصاصی

خط کسب وکار تجربه مشتری با تیمیار

هر گزارشی که نیاز دارید را بسازید

به لطف سیستم قدرتمند گزارش‌ساز تیمیارERP مدیرانی که وظیفه مهم ساخت یک تجربه مشتری و ارتباطی بی‌نقص با او را دارند می‌توانند از داده‌های متنوع این نرم‌افزار استفاده کنند تا گزارش‌های انحصاری و البته جامع و کاملی بسازند.

هوش تجاری چراغ راه است

تیمیارERP به ابزار قدرتمند هوش تجاری مجهز است. این مزیت کاربردی به کاربران تیمیارERP امکان می‌دهند از داده‌های آن برای تصمیم‌گیری‌های دقیق و شفاف استفاده کنند. همچنین هوش تجاری به مدیران امکان پیش‌بینی آینده را می‌دهد. قابلیتی که در کم‌تر نرم‌افزار مدیریتی در بازار دیده می‌شود.

یکپارچه با همه‌چیز

هر سیستمی که به شکلی با مشتری و مدیریت آن در ارتباط است با خط کسب‌وکار مدیریت تجربه مشتری تیمیارERP‌ یکپارچه است. از مدیریت حسابداری گرفته تا مدیریت فروش و بازاریابی در این سیستم جامع و قدرتمند باهم یکی شده‌اند تا کسب‌وکار شما تجربه‌ای موفق از ارتباط با مشتری داشته باشد.

به وقت همیشه

قابلیت ارائه تیمیارERP به شکل ابری به سازمان امکان می‌دهد فرایندهای خود را از هرجا و در هر زمان مدیریت کنند. این قابلیت چابکی بی‌نظیری به مدیران برای مدیریت فرایندها و جریان‌های کاری می‌دهد و آن‌ها را برای حضوری قدرتمند در بازار آماده می‌کند.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}