خط کسب‌وکار اموال و دارایی ثابت

یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر کسب‌وکاری اموال و دارایی‌های ثابت آن است. مدیریت اثربخش فرایندهای خط کسب‌وکار اموال و دارایی ثابت، کمک به‌سزایی به سازمان‌ها می‌کند. خط کسب‌وکار اموال و دارایی ثابت تیمیارERP به مدیران امکان می‌دهد فرایندهای ردیابی، نگهداری و نظارت بر اموال و دارایی‌های ثابت را به‌راحتی چند کلیک پیش ببرند.

امکان ارائه به دو صورت ابری و اختصاصی

ارتباط یکپارچه با تمام خطوط کسب‌وکار

ارزیابی و نظارت بر اموال و دارایی‌های به‌صورت درلحظه

پیاده‌سازی فرم‌ها، فرایندها و جریان‌های کاری اختصاصی

امکان ساخت گزارش‌های اختصاصی تحلیلی و آماری

یکپارچه با هوش تجاری (BI)

خط کسب و کار اموال و دارایی ثابت تیمیار

همه چیز تحت کنترل شماست

خط کسب‌وکار اموال و دارایی‌های ثابت تیمیارERP هرآن‌چه برای مدیریت موثر دارایی‌های ثابت سازمان نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار با تجمیع تمام سیستم‌های مورد نیاز برای مدیریت خط اموال و دارایی ثابت کسب‌وکار شما یکپارچگی بی‌نظیری را به شما می‌دهد. یکپارچگی که باعث می‌شود فرایندهای مدیریت و نظارت بر دارایی‌های ثابت بدون کم‌ترین مشکلی پیش رود و همواره همه‌چیز در کنترل شما باشد.

هر فرایندهای که نیاز دارید را بسازید

انعطاف‌پذیری تیمیارERP و خط کسب‌وکار مدیریت اموال و دارایی ثابت آن به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از میزان پیچیدگی فرایندهای سازمان‌تان و تعداد آن‌ها، فرایندهای منحصربه‌فردتان را در آن پیاده‌سازی کنید و توسعه دهید. با قابلیت‌های بی‌نظیر تیمیارERP‌ می‌توانید علاوه‌بر تعریف فرایندهای انحصاری، ماژول، API و رابط‌های مختلف و مورد نیازتان را نیز توسعه دهید و عصر دیجیتال کسب‌وکارتان را آغاز کنید.

از هرجا و در هر زمان مدیریت کنید

تیمیارERP یک ابزار کامل دیجیتال برای مدیریت موثر فرایندهای سازمان است. امکان پیاده‌سازی ابری این نرم‌افزار و قابلیت‌های ویژه مدیریت دورکاری به مدیران امکان می‌دهد فرایندهای کاری را از هرجا و در هر زمان مدیریت کنند و نگران دوری یا نزدیک بودن به محل کار نباشند.

آماده برای توسعه

تیمیارERP همواره آماده به توسعه است. مقیاس‌پذیری و امکان اضافه کردن قابلیت‌های جدید و ادغام با فناوری‌های نوین به کاربران این نرم‌افزار قدرتمند امکان می‌دهد همواره با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و قابلیت‌های خاص، کسب‌وکار خود را به‌روز نگه دارند.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}