ادامه کار تیمیار در دوران کرونا

به رغم اوج‌‌گیری مجدد کرونا، کارکنان تیم‌یار به پشتوانه راهکار دورکاری این مجموعه دانش‌بنیان به شکل غیرحضوری به توسعه محصولات و خدمت‌رسانی به مشتریان ادامه می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی تیمیار، این مجموعه که به واسطه مسئولیت‌های اجتماعی خود از نخستین روزهای شیوع کرونا فرایند دورکاری را آغاز کرده است، تا به‌ امروز با استفاده از امکانات راهکار دورکاری پرسنل خود همچنان حضور کارکنان خود را در محل کار در سطح حداقل نگاه داشته است. در حالی که مطالعات انجام شده روی پرسنل دورکار در جهان نشان می‌دهند روند دورکاری نه‌تنها آسیبی به بهره‌وری کارکنان وارد نمی‌کند، بلکه باعث افزایش کارایی و کاهش سطح استرس ذهنی آن‌ها نیز می‌شود، تیم‌یار نیز با بهره‌مندی از بستر امکانات راهکار دورکاری پرسنل خود موفق شده است بهره‌وری و کارایی کارکنان خود را حفظ نماید.  

 

ادامه کار تیم یار در دوران کرونا

 

مجموعه نرم‌افزاری تیم‌یار از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز موفق به ارایه نسخه 4 ERP خود (ورود به دنیای میکروسرویس‌ها) و معرفی راهکارهای مختلفی چون «بهای تولیدی و صنعتی»، «بهای بازرگانی»، «دید، راهکار مدیریت یکپارچه وبسایت»، «داشبورد نسبت‌های مالی» و... به بازار شده است. این مجموعه هم‌اکنون نیز درکنار ارایه منظم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار ERP تیم‌یار به سازمان‌های کاربر خود، توسعه راهکار تخصصی تولید (ثمر) را نیز در دستورکار خود قرار داده است؛ راهکاری جامع و کارآمد در حوزه تولید که انتظار می‌رود به‌زودی با امکاناتی متنوع به بازار معرفی شود. 

راهکار مدیریت دورکاری پرسنل تیم‌یار به سازمان‌ها اجازه می‌دهد بر بستر اینترنت کلیه فرایندها و فعالیت‌های روزمره خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی مدیریت کنند. مدیران سازمان‌های صنعتی و غیرصنعتی می‌توانند با استفاده از این راهکار در هر لحظه با پرسنل خود گفتگوی متنی و صوتی انجام دهند، اسناد و فایل‌های مختلف را با آن‌ها به اشتراک بگذارند، بر وضعیت عملکرد و فعالیت پرسنل خود در سیستم نظارت داشته باشند، جریان‌های کاری، پروژه‌ها و اقدامات مختلف را بررسی و مدیریت کنند و از طریق درگاه‌ها و پورتال‌های متنوع سازمان با مشتریان، کارجویان و ذی‌نفعان سازمان فعالانه در ارتباط باشند. 

هم‌زمان با شیوع سویه دلتای ویروس کرونا در جهان، کشور ایران نیز شاهد پنجمین پیک گسترده این بیماری‌ست و محدودیت‌های ایجاد شده و پیش رو می‌تواند فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها را دچار اختلال کند. در شرایطی که پیش‌بینی می‌شود 85 درصد کسب‌وکارها در آتیه‌ای نزدیک با تیم‌هایی کاملا دورکار به فعالیت خود ادامه دهند، راهکار مدیریت دورکاری پرسنل تیم‌یار به‌عنوان یک راهکار به‌صرفه، طبیعت‌دوست و مسئولانه می‌تواند در این مسیر ابزاری کارآمد و موثر برای مدیریت تیم‌های دورکار محسوب شود.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}