کرونا و اثراتی که به وسیله آن به وجود آمد، باعث شد بسیاری از کسب و کارها در برخی زمینه‌ها رشد کنند و به تجارت در فضای مجازی بیش از پیش بها دهند. به عبارت دیگر باعث انقلابی در زمینه اعتماد به استفاده و برقراری ارتباط از طریق نرم افزارهای دنیای مجازی شده است.

با توسعه عصر دیجیتال و حرکت جهان به سوی رسانه‌های پیشرفته الکترونیکی، بسیاری از مشاغل بزرگ تصمیم به تغییر روش در فضای کاری سنتی گرفته اند، که این امر بسیاری از مزایای دورکاری از قبیل، کاهش رفت و آمد که به کاهش آلودگی، ترافیک و حفظ محیط زیست، کمک می‌کند را به همراه داشته است.

 

 

یکی از این تغییر روش‌ها در نوع ایفای وظایف، رشد دورکاری بوده است. این در حالی است که طی چند سال اخیر، در تمامی مقالات و سایت‌های معتبر جهانی شاهد افزایش آمار کل دورکاران در سراسر جهان هستیم. در حقیقت، این تعداد به اندازه‌ی سه برابر تعداد نیروی‌کار است. علت این افزایش چیست؟ در حالت عادی، علل مختلفی نظیر: انتخاب محل زندگی برای کار، زندگی بهتر، تعادل کاری و کنترل نوع کار، از دلایل اصلی انتخاب دورکاری در بین کارمندان بوده است. اما در شرایطی مانند شرایط حاظر بسیاری از افراد، به جهت حفظ سلامت خود و خانواده ناگزیر به انتخاب دورکاری می‌باشند که البته حفظ نقش اجتماعی در این انتخاب بی تاثیر نبوده است. در آینده ای نزدیک خواهیم دید که چگونه سازمان‌ها کمال استفاده را از این نوآوری جدید خواهند برد.

این رویداد برای شرکت تیم‌یار که در بحث اتوماسیون اداری، فضای ابری و ERP در کشور پیشرو می‌باشد نیز مزیت‌هایی داشته تا با کمک نیروهای نخبه خود راهکار‌های جایگزین کارآمدتری را برای مشاغل مختلف، ارائه دهد.

 شرکت تیم‌یار با استفاده از دورکاری و شرایط پیش آمده برای آن دسته از جوانان با استعداد اما بیکار، در جهت کارآفرینی و اشتغال زایی حرکت کرده است و با کمک نرم افزار تیم‌یار که در دوران دورکاری امتحان خود را نزد کاربران و مشتریان پس داده، زمینه‌ی فعالیت مفید را مهیا و تسهیل کرده است.

لازم به ذکر است، در حال حاظر این شرکت در حال استخدام دورکار نیروی کار جوان، با استعداد و نخبه در زمینه‌های مختلف از سراسر ایران و حتی خارج از ایران می‌باشد و با یاری از امکانات دورکاری و تدوین قوانین صحیح، شرایط کاری مناسب را برای تمامی افراد واجد شرایط که به رغم مسافت جغرافیایی و یا مسائل شخصی از فضای حرفه ای کار و درآمد به دور مانده اند، فراهم کرده است.

شایان ذکر است این اتفاق مهم تنها محدود به دوران بحران کرونا نبوده و تلاش شده تا تیم حرفه ای و البته کارآمد در سراسر کشور گرد هم آمده و برای هدفی واحد تلاش کنند.

از این رو، مفتخریم تا از تمامی متخصصان و کارشناسان این حوزه برای عضویت در خانواده بزرگ تیم‌یار در سراسر کشور، دعوت به همکاری کنیم.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}