نرم افزار حسابداری تیم‌یار؛ قابلیت‌ها، مزایا و ویژگی‌ها

مروری بر امکانات و ویژگی های سیستم حسابداری نرم افزار مدیریت کسب و کار تیم‌یار

 نرم افزار حسابداری تیم یار

مروری بر امکانات و ویژگی های سیستم حسابداری (نرم افزار حسابداری) نرم افزار مدیریت کسب و کار تیم یار (ٍERP تیم‌یار)

مدیران، حسابداری را قلب سازمان می دانند و چنانچه برای کنترل و مدیریت امور مالی و حسابداری ابزار مناسبی در اختیار داشته باشند، درک بهتر و صحیح تری از روند امور جاری سازمان و به تبع آن تصمیم گیری و برنامه ریزی درست و به موقع خواهند داشت. یکی از مزایا و نتایج بهره مندی از یک سیستم مالی مناسب، جلوگیری از خطاهای انسانی، کاهش هزینه ها و در نتیجه افزایش بهره وری سازمان ها است که این مهم با پیاده سازی سیستم های خودکار و یکپارچه امکان پذیر می باشد.

از این منظر، تیم یار امکانات فوق العاده ای را در اختیار مدیران ارشد، مدیران مالی و حسابداران قرار داده است که روز به روز بر تعداد و کیفیت آنها افزوده می شود.

با سیستم خودکار حسابداری تیم یار، مدیران ارشد امکان دریافت گزارشات حاشیه سود خالص و ناخالص، بررسی جریان نقدینگی، بازدهی سرمایه، وضعیت هزینه و درآمد و ...، سرپرستان حسابداری امکان تعریف دوره های مالی و سرفصل حساب ها، تعیین نحوه صدور سند و ... و مدیران مالی امکان کنترل و نظارت دقیق و لحظه ای روی تراکنش های مالی، بررسی لحظه ای انواع گزارشات سود و زیان، کنترل تمامی تراکنش های مالی از ماژول های فروش، انبار، خرید، صرافی و ... را خواهند داشت.

این سیستم شامل بخش های مختلفی از جمله مدیریت انواع حساب ها شامل اشخاص، شناور، مراکز هزینه و درآمد، مدیریت اسناد، مدیریت خزانه داری، حسابداری ارزی، محاسبات و عملیات خودکار و انواع گزارشات مدیریتی می باشد.

 

ویژگی های کلیدی سیستم حسابداری تیم یار

  • امکان تعریف نامحدود سطح برای حساب ها
  • امکان تعریف چند ارز مختلف، درنظر گرفتن یک ارز به عنوان ارز دوم و محاسبه نرخ برابری ارزها همانند ارز پایه
  • امکان ثبت همزمان تراکنش های ریالی و ارزی
  • امکان افزودن کمترین و بیشتری نرخ در ارزهای خارجی
  • امکان محاسبه انواع گزارشات با استفاده از ارز دوم
  • ارتباط اشخاص حسابداری با پرونده های پرسنلی و مشتریان
  • امکان گزارش گیری لحظه ای مانند ترازنامه و سود و زیان بدون نیاز به سند اختتامیه
  • امکان محاسبه لحظه ای سرمایه ریالی و ارزی به ارز ریال بدون نیاز به سند تسعیر
  • امکان ثبت سازمان به صورت نامحدود (قابل استفاده در شرکت های هلدینگ)
  • ثبت سند خودکار برای ماژول های خرید، فروش، صرافی، انبار و اموال
  • صدور سند به دو صورت عادی و ارزی با قابلیت ترکیب در چند حالت
  • امکان درج توضیحات، ضمیمه کردن فایل به بدنه و کامنت های اسناد و نیز مشاهده تاریخچه اسناد
  • صدور سند تسعیر ارزها
  • امکان معرفی و نگهداری حساب های چند شرکت مختلف به تعداد نامحدود به صورت مجزا روی یک سیستم

با سیستم مدیریت خزانه داری تیم یار امکان تعریف دستگاه کارتخوان، تهیه گزارش مغایرت گیری بانکی، ایجاد سند افتتاحیه/اختتامیه برای چک های پرداختنی و دریافتنی، ایجاد تنظیمات برای حداکثر مبلغ چک های صادره در طول یک ماه و ... را خواهید داشت.

در ماژول حسابداری مانند دیگر ماژول های تیم یار امکان دریافت انواع گزارشات مدیریتی و لحظه ای از بخش های مختلف شامل: کل و معین، دفتر حساب، جزییات حساب، دفتر عملیات نقدی، مانده به تفکیک حساب ها، ترازنامه، تراز آزمایشی، سود و زیان (با امکان نمایش آن در ماژول خانه به عنوان ویجت)، مقایسه حساب ها، مقایسه بانک ها، تحریر دفاتر، اسناد پرداختنی، اسناد دریافتنی، تسعیر ارز، گردش کل عملیات صندوق بین دو تاریخ مشخص، دفتر ریز عملیات صندوق بین دو تاریخ مشخص، دریافت گزارش براساس شماره و دیگر اطلاعات چک و ... وجود دارد. همچنین، می توانید از گزارشات، لیست و رکوردهای اسناد خروجی اکسل بگیرید. این سیستم قابلیت ایجاد گزارش به صورت سفارشی را نیز دارد.

یکی از بخش هایی که اخیرا به ماژول حسابداری تیم یار اضافه شده، بخش پروژه است. در این بخش که با ماژول پروژه تیم یار ارتباط دارد، امکان تعریف پروژه و اتصال آن به حساب ها، امکان استفاده از پروژه های تعریف شده در ماژول پروژه و امکان سطح بندی پروژه وجود دارد.

دیگر اقدام مهم صورت گرفته تفکیک بودجه از ماژول حسابداری و انتشار آن به عنوان یک ماژول مستقل می باشد که پیشتر بخشی از ماژول حسابداری بوده است.

ماژول حسابداری (نرم افزار حسابداری) تیم یار امکان تبادل اطلاعات با کلیه ماژول ها را دارا می باشد و با ماژول های خرید، فروش، صرافی، انبار، اموال، پرسنلی، مشتری (CRM)، سازمان، اقدام، و پروژه ارتباط مستقیم دارد.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}