باتوجه به شیوع پاندومی کرونا و تاثیرات این پدیده غیرقابل پیش بینی بر انواع کسب‌وکارها، شرکت تیم‌یار کیش با انتشار اخبار هفته‌های گذشته، راه حل مفید و کارآمدی را برای مقابله با شرایط موجود به ویژه برای مشاغل الکترونیکی معرفی کرد و البته فواید و معایب دورکاری را نیز به طور کامل مورد بررسی قرار داد.

دورکاری راه حلی است که این روزها بسیاری از مشاغل مهم و بزرگ به آن روی آورده‌اند، اما آیا پروژه دورکاری برای تمامی مشاغل الکترونیکی سیر موفقیت را درپیش گرفته است؟ آیا بازدهی مناسب و مورد انتظار صاحبان مشاغل را مرتفع کرده است؟

کوالسکی و سوانسون سه عامل مهم موفقیت در دورکاری را پشتیبانی از مدیریت عالی، ارتباطات و اعتماد می‌دانند.

به عقیده آن‌ها اول، مدیریت عالی دورکاری در سازمان‌هایی است که پشتیبانی فنی کاملی را ارائه می‌دهند. دورکاری به لحاظ مدیریتی نیاز به پشتیبانی مدیریت دارد.

دوم، برای دستیابی به موفقیت در دورکاری، داشتن مهارت‌های ارتباطی و سیاست‌های اداری (وضع قوانین اصولی) ضروری است.

سوم، کارکنان دورکار باید بر اساس سیستم مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه کار، سنجیده شوند. این کار مستلزم اعتماد ، خودمختاری و نیروی اراده می‌باشد.

این تحقیق با تحقیقات قبلی به طرز شاخصی متفاوت است. در تحقیقات پیشین، دورکاری اینترنتی را تغییری نوظهور می‌دانند که هزینه عملیاتی و بهره وری خدمات را بهبود می‌بخشد و از منابع و قابلیت‌های استراتژیک یک شرکت برای رقابت استفاده می‌کند.

تئوری مبتنی بر منابع (RBT) معتقد است که مزیت رقابتی یک شرکت به چگونگی بهره گیری از منابع و توانایی‌های خود در مقطعی خاص بستگی دارد و همچنین یک شرکت مجموعه‌ای از منابع متنوعی است که می‌تواند برای انجام عملیات و فعالیت‌ها و اجرای استراتژی‌های خود از آن یاری بگیرد. این منابع را می‌توان به دو دسته ملموس (تجهیزات و امکانات) یا ناملموس (قابلیت‌هایی مانند مهارت و دانش انباشته شده از طریق روال سازمانی) تقسیم بندی کرد. در نتیجه، پایداری مزیت رقابتی یک شرکت به منابعی ارزشمند، نادر، دشوار برای الگوبرداری یا جایگزین کردن، بستگی دارد.

رویکرد شرکت تیم‌یار به دورکاری اینترنتی، رویکردی موقت برای خروج از یک بحران یا مشکل نیست. پروژه دورکاری به بصورت امکانی منحصر بفرد در نرم افزار تیم‌یار جهت ارائه توانایی‌های بی بدیل تیم‌یار در مدیریت دورکاری ایجاد گردیده است. رویکرد دورکاری در تیم‌یار یک رویکرد استراتژیک است که برای مدیریت شرایط غیرمترقبه نظیر شرایط فعلی و الزامات دولتی فاصله گذاری ایجاد گردیده است.  مدیریت شرایطی نظیر بروز سیل، مشکلات و تهدیدات زیست محیطی محل کار یا منطقه کار به دلایل آلودگی‌ها، امکان توسعه سازمان بدون توسعه محل کار، مقابله با تهدیدات فیزیکی محل کار، کاهش هزینه‌های سربار سازمان، امکان ایجاد اشتغال برای استعدادهای مستقر در نقاط دور و محروم کشور، جلوگیری از مهاجرت نخبگان، بهره مندی از توانایی‌های نخبگان خارج از کشور و تسهیل شرایط همکاری آن‌ها، افزایش کارایی و بهره وری، کاهش تنش‌های پرسنلی، مدیریت کارآمد و بسیاری از امکانات دیگر می‌باشد.  

 

سفارش خدمات ابری تیمچه تله‌ورک (نرم افزار مدیریت دورکاری) را از اینجا شروع کنید

 

( این تصاویر نمونه شاخصی از دورکاری اینترنتی همکاران ما در تیم‌یار می‌ باشد. تیم‌یاری‌ها در منزل همانند محل کار، به فعالیت های روزانه می پردازند. سیستم‌های مرتبط با سیستم های آنان درشرکت توسط مدیران آنها کنترل و اشکال یابی می گردد.
تلفن های داخلی از طریق برنامه های آنلاین توسط هر کاربر در منزل نیز پاسخ داده می‌شود.)

 

با مدیریت دورکاری تیم‌یار، سازمان‌ها می‌توانند در کمتر از یک یا دو روز شرایط کاری اداری و مدیریتی دورکاری اینترنتی خود را در محل‌های جدید مجددا برقرار نمایند. شرکت‌ها و تشکیلات خدماتی، اداری، توزیعی، تولیدیهای صنایع سبک و برخی از واحد‌های صنایع تولید سنگین  می‌توانند به‌خوبی از امکانات دورکاری اینترنتی تیم‌یار استفاده نمایند. بطور مثال معادن، واحد‌های مستقر در حوزه‌های نفتی صعب العبور، سکوهای نفتی دریایی، سیستم‌های حمل و نقل دریایی، شبکه‌های توزیعی بین المللی و بسیاری از سازمان‌های درگیر با عملیات در مناطق دورافتاده، می‌توانند امکانات دورکاری تیم‌یار را با امنیت، سرعت، سادگی و ارزان بکار گیرند. این سازمان‌ها با دریافت مشاوره و پیاده سازی نرم افزار تیم‌یار در سازمان‌های خود به قابلیت‌هایی دست می‌یابند که شاید در خواسته‌های غیرممکن مدیران ارشد و میانی آنها به‌عنوان چالش مطرح بوده است.

 

 

شرکت تیم‌یار، با یاری از پشتیبانی مدیریت قوی، تجهیزات و امکانات کامل و سیستم مدیریت عملکرد مبتنی بر نتیجه کار، از ابتدای اجرای دورکاری موفق به کسب بیش از 80 درصد بازدهی عملکرد در اتمام و ارائه پروژه‌های محوله بوده است. نرم افزار تیم‌یار خود منبعی ارزشمند و غیرقابل جایگزینی است که این مسیر را برای تمامی کاربران آن هموار کرده است.

 

تعرفه های تیم‌یار ابری در حوزه دورکاری (تیمچه تله ورک)

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}