در هفته های گذشته پیرامون مبحث دورکاری و فواید آن و حتی نحوه ی اجرای دورکاری در تیم‌یار بسیار صحبت کردیم و شاهد افزایش راندمان کاری همکاران و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام پیش از زمان مقرر بودیم.

در حقیقت فرآیند دورکاری به کمک نرم افزار ERP تیم‌یار و قابلیت‌های دورکاری بی شماری که از ابتدای شروع زمان دورکاری به کمک تیم توسعه ساختاری و کاربردی به آن افزوده شد، میسر شد. نرم افزار تیم‌یار، نرم افزار مدیریت یکپارچه کسب و کار تحت وب و اتوماسیون اداری، شامل قابلیت‌های بسیاری است که به راحتی امکان مدیریت کسب و کار، دسترسی به اطلاعات و کنترل وظایف کارمندان و مدیران را در هر نقطه از دنیا برآورده می‌کند، با شیوع ویروس کرونا ویژگی‌های بی نظیر دیگری را فراهم نمود، برای مثال در ماژول پرسنلی امکاناتی از جمله تعریف دستگاه ساعت زنی دورکاری برای کارمندان، کنترل دقیق بر ساعات کاری کارمندان، امکان لینک شدن تمامی تسک‌ها به ساعات کاری روزانه و ...، تمامی دغدغه های کارمندان و مدیران را برطرف کرد.

 

سفارش خدمات ابری تیمچه تله‌ورک (نرم افزار مدیریت دورکاری) را از اینجا شروع کنید

 

 

در همین راستا، مهندسین تیم فناوری اطلاعات تیم‌یار که هر لحظه به فکر هموار کردن این مسیر برای اعضای خانواده تیم‌یار بودند، این بار با افزودن ساختارهای جدید کار را برای برنامه نویسان دورکار بسیار راحت کردند.

البته این ساختار بدون حمایت، سرمایه گذاری، تامین بودجه و برنامه ریزی مدیران ارشد، امکان پذیر نبود.

در اقدام جدیدی که به تازگی در مجموعه تیم‌یار و در زمان دورکاری شکل گرفته، استفاده از مکانیزم VDI شرکت VMware (مجازی سازی دسکتاپ) به نام horizon view می باشد.

تا قبل از پیاده سازی این ساختار، برنامه نویسان دورکار شرکت تیم‌یار به سیستم‌های خود در شرکت متصل بودند و به هنگام فعالیت تمامی سیستم‌ها می بایست روشن می‌بودند، که البته مشکلاتی نظیر خاموش شدن ناگهانی سیستم توسط کاربر و یا قطعی برق، نگهداری از سیستم ها و ... نیز وجود داشت.

با برنامه ریزی و اجرای ساختار جدید، تیم برنامه نویسی از این پس به تمامی برنامه های موردنیاز از طریق یک فضای کاری منسجم و یکپارچه، دسترسی دارند و تمامی منابع مورد نیاز کاربران با سرعت و به گونه‌ای کارآمد در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

با اینکه جهت ارائه‌ی VMware Horizon 7 سازمان‌ها متحمل هزینه‌هایی می‌گردند، اما یک رویکرد جدید و آسان را برای ارائه، محافظت و مدیریت کامپیوترها و برنامه‌های ویندوزی و لینوکسی برای واحد IT ارائه می‌نماید و تضمین می‌کند که کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از تجهیزات استفاده کند.

 

 

این روش نسبت به روش پیشین از مزیت‌هایی از قبیل نگهداری آسان تر سیستم‌ها، از نظر نرم افزاری و سخت افزاری، آماده سازی راحت تر سیستم‌ها برای برنامه نویسان، امکان فعالیت و اجرای پروژه توسط برنامه نویس تنها با یک سیستم معمولی متصل به اینترنت، قابلیت عملکرد تا 30 برابر سریع‌تر، کاهش هزینه‌ها نسبت به راهکارهای سنتی تا ۵۰ درصد و ... برخوردار است.

علاوه بر موارد مذکور، با این روش در پهنای باند اینترنت در منابع سخت افزاری مانند CPU و رم دیسک نیز صرفه جویی می‌شود.

نکته حائز اهمیت در این روش، امنیت اطلاعات است. در حقیقت امنیت اطلاعات نیز بالا رفته و ورود و خروج اطلاعات برای کاربر توسط مدیران و سرپرستان به راحتی قابل کنترل می‌باشد.

در خبرهای گذشته در مورد اشتغال زایی شرکت تیم‌یار در زمان بحران کرونا نیز صحبت شد. یکی از نگرانی‌های افراد جویای کار در سراسر ایران، دسترسی به تجهیزات حرفه‌ای و مناسب با فعالیت برنامه نویسی در تیم‌یار بوده است. با امکان جدیدی که توسط تیم فناوری اطلاعات تیم‌یار ارائه شده و همان طور که دربالا اشاره شد، هر فرد با برخورداری از یک سیستم معمولی و اینترنت، به راحتی می تواند در زمینه مهارتی خود در شرکت تیم‌یار فعالیت کند.

 

تعرفه های تیم‌یار ابری در حوزه دورکاری (تیمچه تله ورک)

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}