در تاریخ 96.04.03 تغییرات و قابلیت های جدیدی به نسخه 1.50 تیم یار "استاندارد" و "ادونس" اضافه گردید که این قابلیت ها عبارتند از:

 

لیست تغییرات:

 

ماژول انبار

 

رویت نکردن نام انبار مبدا و مقصد در انتقال انبار به انبار

رویت کردن نام انبارهای مبدا و مقصد در صورت وجود بیش از یک مورد در tooltip

به عبارتی  در لیست انتقال انبار به انبار ستونی ایجاد گشت که نام انبار های مبدا و مقصد را نمایش می دهد.

 

 ماژول فروش

 

امکان ثبت فاکتور با حواله تعدادی

1- در صورت وجود رسید بدون ثبت ریالی برای کالاهای موجود در فاکتور فروش امکان ثبت فاکتور تعدادی وجود دارد.

2- با قرار دادن یک لینک در فاکتورهای تعدادی می توان آنها ریالی کرد.

قبل از ریالی کردن فاکتورهای تعدادی تمام رکوردهای حسابداری به جز رکوردهای مرتبط با قیمت تمام شده کالا ثبت می شوند.

3- در صورت ویرایش یک فاکتور تعدادی و اضافه کردن یک سطر با کالایی که همه رسیدهای آن ثبت ریالی شده اند، رکوردهای حسابداری ویرایش شده و رکوردهای مربوط به قیمت تمام شده آن کالا اضافه می شود.

4- در مورد کالاهای تخفیفی، اولویت با نوع فاکتور است و در صورت وجود رسید تعدادی برای کالای تخفیفی نباید کل فاکتور تعدادی شود.

5- در صورتیکه یک حواله تعدادی به فاکتور فروش عطف کنیم، در صورتیکه کالاهای موجود در حواله دارای رسید بدون ثبت ریالی باشد، فاکتور به صورت تعدادی ذخیره خواهد شد.

6- در تمام موارد ذکر شده برای ثبت تعدادی فاکتور از کاربر تایید گرفته می شود.

 

اعمال تخفیف و پورسانت برای حواله عطف شده

پس از ایجاد این قابلیت، هنگام عطف حواله به فاکتور فروش، در صورتی که حواله مورد نظر شرایط تخفیف و یا پورسانت تعریف شده در تنظیمات فروش را داشته باشد، پس از عطف شدن به فاکتور کاربر با پیغامی با این مضمون مواجه می شود که آیا می خواهید تخفیفات طبق تنظیمات اعمال شود یا خیر و در صورتی که کاربر تایید کند، تخفیف و پورسانت تعلق می گیرد.

 

 ماژول مشتری

 

ایجاد امکان اضافه کردن مشتری/ مخاطبین به صورت گروهی در یک طبقه بندی اشخاص

- امکان تغییر، افزودن یا حذف طبقه بندی از طریق ویرایش گروهی مشتریان. بدین ترتیب با انتخاب افزودن یا حذف، طبقه بندی های مشخص شده به مشتریان اضافه یا حذف می شوند.

- امکان انتخاب طبقه بندی پیش فرض. که در صورت انتخاب آن با اضافه شدن مشتری در پورتال اگر طبقه بندی انتخاب نشود در طبقه بندی پیش فرض قرار می گیرد.

 

وصل شدن فیلدهای CRM

فیلد تاریخ با فرمت yyyy/mm/dd با نام birth_date و تایتل birth اضافه شد.

 

برون ریزی شماره تلفن از CRM

برون ریزی تلفن منزل انجام شد.

 

 ماژول صرافی

 

اضافه شدن امکان ثبت سفارش خرید یا فروش ارز در پورتال

در پورتال این امکان فراهم شده است که مشتری بتواند برای خودش سفارش خرید یا فروش ارز را در بخش صرافی ثبت نماید. بدین صورت که مشتری می تواند برای ارزهایی که برایش در تنظیمات نرخ ارز و کارمزد تعیین شده و با نرخ و کارمزد مشخص شده، ثبت سفارش نماید. همچنین مشتری تنها می تواند سفارشات تأیید و امضا نشده خود را ویرایش نماید.
قابلیت دیگری که در این اقدام به پورتال صرافی اضافه شده است، امکان سفارشی سازی عنوان فیلدها(Lable) در بخش سفارش صرافی می باشد.

 

اضافه شدن امکان ویرایش نرخ مبنای هر ارز

در بخش تنظیمات نرخ ارز مربوط به تنظیمات سفارشات امکان ویرایش نرخ پایه برای هر ارز فراهم شده است، به طوری که کاربر صرافی می تواند بدون مراجعه به ماژول حسابداری اقدام به ویرایش و تغییر نرخ مبنای هر ارز نماید. لازم به ذکر است کاربر تنها در صورت داشتن دسترسی به ویرایش نرخ ارز در ماژول حسابداری می تواند اقدام به تغییر نرخ مبنا از طریق تنظیمات نرخ ارز در صرافی نماید.

 

امکان اعمال دسترسی ویرایش نرخ ارز و کارمزد در سفارش صرافی

قابلیت اعمال دسترسی به کاربر صرافی به منظور  ویرایش نرخ ارز و کارمزد در سفارشات فراهم شده است، به طوری که کاربری که دسترسی ویرایش داشته باشد می تواند بدون در نظر گرفتن تنظیمات اعمال شده برای نرخ ارز و کارمزد، اقدام به ویرایش آنها نماید. برای این منظور در بخش دسترسی های صرافی در ماژول حسابداری، گزینه "ویرایش نرخ ارز و کارمزد" اضافه شده است.
لازم به ذکر است که این قابلیت برای مشتری پورتال وجود ندارد و مشتری نمی تواند نرخ ارز و کارمزد را در سفارش خود تغییر دهد.

 

ایجاد قابلیت استفاده از کارتهای بانکی مشتری در سفارشات

این امکان در صرافی ایجاد گردید که در فیلدهای حساب یا کارتهای گیرنده و فرستنده، لیست کارتهای بانکی مشتری که در ماژول مشتری اطلاعات آن ثبت شده است، نیز نمایش داده شود.

 

اضافه شدن درج لاگ سیستمی پس از ویرایش سفارش

پس از ویرایش فیلدهای نرخ، کارمزد، مقدار حواله، ارز، مبلغ تسویه، شماره رسید بخش ارز و شماره رسید بخش تسویه در سفارشات خرید یا فروش، به صورت سیستمی لاگ درج می شود.

 

ماژول گزارش

 

ایجاد گزارش ریز گردش حساب ها

در این گزارش گردش اسناد یک یا چند حساب در بازه زمانی انتخابی گزارش گیری می شود.


ایجاد گزارش لیست رسیدهای تعداد
در این گزارش می توان رسیدهای تعدادی و ریالی را به تفکیک و با فیلتر نام کالا نمایش داد.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}