افزودن Message Passing به تیم‌یار 3  
 
از تغییرات اساسی صورت گرفته در تیم‌یار 3 می توان به تغییر ماهیت ارتباط بین ماژولها اشاره نمود. در تیم‌یار 3 ارتباط بین ماژول‌ها از Share Memory به Message Passing تغییر خواهد کرد. در این نوع ارتباط، به جای خواندن و نوشتن در یک حافظه ی مشترک، ماژول‌ها به یکدیگر پیغام می فرستند و داده های مورد نظر خود را منتقل می کنند. در این حالت از یک پروتکل اختصاصی و توابع مشخصی برای فرستادن و گرفتن پیغام (send/receive)در ماژول‌ها استفاده می شود.
 
 
  پروسه انتقال به GUI2
 
در ادامه انتقال ماژول های کاربردی به GUI2، انتقال ماژول حسابداری نیز در این هفته آغاز شد. علاوه بر این همزمان با طراحی مجدد صفحات نرم افزار، ادیتور GUI2 نیز مورد بازبینی و بازنویسی قرار گرفت.
ماژول ویکی نیز که یکی دیگر از تغییرات اساسی در GUI2 به شمار می آید، مراحل پایانی کد نویسی را می گذراند.
 
 
  امکان ارسال بازخورد در GUI2
 
همزمان با استفاده واقعی از GUI2 توسط تیم انتخابی، امکان ارسال بازخورد (Feed Back) برای دریافت نظرات و پیشنهادات نیز قرار داده شده است. بدین ترتیب افراد می توانند در هر صفحه ای از تیم‌یار که هستند با انتخاب این گزینه نظرات خود را برای تیم ساختاری ارسال نمایند. این بازخوردها پس از بررسی در اولویت انجام قرار خواهند گرفت.
 
 
  آماده سازی محتوای کارگاه آموزشی GUI2
 
در این هفته نیز جلساتی پیرامون تعیین موضوعات و محتوای آموزشی این کارگاه برگزار شد. برخی از مطالب آماده شده است و در دست بررسی و ویرایش قرار گرفته اند. در مرحله بعدی زمان مورد نیاز و تعداد جلسات تعیین و اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
 
 آماده سازی نسخه 1.43 تیم‌یار
 
نسخه 1.43 تیم‌یار در حال آماده سازی می باشد و بر طبق جدول زمانبندی این نسخه در هفدهم بهمن ماه ارائه خواهد شد.
 
 
{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}