گزارش‌های تحلیلی و هدفمند با تیمیارERP

گزارش‌ها اصلی‌ترین منبع معتبر داده‌های مورد نیاز شما برای تصمیم‌‌گیری است. هرچه تنوع و دقت این گزارش‌ها بیشتر باشد تصمیم‌‌های بهتر و موثر‌تری می‌گیرید. یکی از مزیت‌های اصلی تیمیارERP گزارش‌های فوق‌العاده متنوع و البته دقیق آن است. بستر ساخت این گزارش‌ها هوش تجاری (BI) تیمیار است که انعطاف و قدرت بی‌نظیری در اختیار شما می‌گذارد. مزیت مهم دیگر تیمیارERP امکان ساخت گزارش‌های اختصاصی و منحصر‌به‌فرد است. گزارش‌هایی که خودتان مخصوص خودتان می‌سازید. دو ابزار مهم تیمیارERP برای انجام این مهم یکی ماژول «بات» و دیگری گزارش‌ساز تیمیار است.

امکان ارائه به دو صورت ابری و اختصاصی

اپلیکیشن اختصاصی

ایجاد گزارش‌های اختصاصی بربستر BI

ایجاد گزارش‌های منحصربه‌فرد با استفاده از قابلیت «بات» تیمیار

امکان دریافت گزارش‌ها به‌صورت آماری، تحلیلی و توصیفی

امکان تعریف گزارش‌های خاص

مشاهده برخط داده‌‌ها در قالب گزارش‌های مختلف در داشبورد مدیریتی شما

گزارش های تحلیلی و هدفمند با تیمیار ERP

از هر داده‌ای گزارش بگیرید

ارتباط مستقیم ماژول گزارش‌ساز با پایگاه‌داده متمرکز و قدرتمند تیمیار به شما امکان می‌دهد تقریبا از هر ماژولی که در تیمیارERP سازمان‌تان دارید گزارش‌های مختلف بگیرید. از گزارش حقوق و دستمزد در ماژول سرمایه‌های انسانی گرفته تا گزارش‌های پیچیده تولید مانند OEE و... .

گزاش‌های ویژه بسازید

مهم‌ترین، اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین گزارش‌های مورد نیاز شما به‌صورت پیش‌فرض در تیمیارERP وجود دارد. با این‌حال شما می‌توانید گزارش‌های مورد نیاز خودتان را بسازید و از داده‌های آن برای تصمیم‌گیری درباره سازمان‌تان استفاده کنید.

مجهز به هوش تجاری کسب‌وکار (BI)

Bussines Intelligence یا هوش تجاری کسب‌وکاری مزیتی هم و تعیین‌کننده برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال رقابتی برتر در بازار هستند. هوش تجاری در تیمیارERP زیربنای همه گزارش‌های مهم آن را می‌سازد و خیال شما را از داشتن یک ابزار قوی و کاربردی راحت می‌کند.

همیشه در دسترس

شما می‌توانید همیشه و از همه‌جا به گزارش‌های موردنیازتان دسترسی داشته باشید. برای این دسترسی فقط به یک دستگاه هوشمند نیاز دارید و یک اتصال اینترنت. ارائه تیمیارERP به‌صورت ابری و اپلیکیشن اختصاصی آن به شما این امکان می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه‌روز گزارش‌های موردنیازتان را در اختیار داشته باشید.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}