خط کسب‌وکار مالی و حسابداری

خط کسب‌وکار مالی و حسابداری تیمیارERP یکی از بخش‌های اصلی، کاربردی و مهم این نرم‌افزار است که در ابتدایی‌ترین گام پس از پیاده‌سازی، افق دید مدیران را روشن و شفاف می‌کند و برای تصمیم‌گیری براساس واقعیت‌های موجود به آن‌ها کمک می‌کند. خط کسب‌وکار مالی و حسابداری تیمیار به‌دلیل یکپارچگی بی‌نظیر خود با تمام خطوط سازمان شما تمام اطلاعات حیاتی را در لحظه و بدون کوچک‌ترین اختلالی از تمام سیستم‌های درگیر در فرایندهای مالی جمع‌آوری کرده و به پایگاه‌‌های تحلیل داده‌ی خود برده و اطلاعات مورد نیاز شما را همواره در دسترس و آماده نگه می‌دارد.

امکان استقرار به صورت ابری و اختصاصی

یکپارچه با تمام بخش‌ها، سیستم‌ها، فرایندها و عملیات‌های مختلف خطوط کسب‌وکار

امکان دریافت گزارش‌های دقیق تحلیلی، توصیفی و آماری با کمک هوش تجاری (BI)

داشبورد‌های مدیریتی متنوع و کاربردی با امکان شخصی‌سازی

دریافت و ارسال داده‌ها از هرجا و در هر زمان

ارتباط مستقیم با سامانه‌های مالی قانونی و رسمی کشور

خط کسب‌وکار مالی و حسابداری

یکپارچه با تمام بخش‌های سازمان

فرقی ندارد یک مجموعه عظیمی تولیدی و صنعتی باشید یا یک کسب‌وکار خدماتی یا فروشگاهی، مدیریت خط مالی و حسابداری مهم‌ترین کاری است که به‌عنوان مدیر و صاحب این مجموعه باید انجام دهید. فرایندهای مالی شما در بهترین حالت شامل چندین زیرمجموعه است که هرکدام آن‌ها از فرایندهای دیگر تاثیر گرفته و بر آن‌ها تاثیر می‌گذارند. در تیمیارERP تمام این فرایندها در یک بستر یکپارچه کنار هم جمع شده‌اند. این یکپارچگی به مدیران امکان می‌دهد با صرف کم‌ترین زمان و انرژی، تمام داده‌های مورد نیاز مالی بین سیستم‌ها و بخش‌های مختلف را مدیریت کنند. طراحی ارتباط بین سیستم‌ها در خط کسب‌وکار مالی و حسابداری تیمیار به‌گونه‌ای است که به محض ایجاد یک عملیات مالی در بخشی از سازمان، اسناد و حساب‌های مالی آن درلحظه در واحد مالی و حسابداری، به‌طور خودکار ایجاد می‌شود و قابل مدیریت است.

سفارشی‌سازی تا هرجا که نیاز داشته باشید

ویژگی منحصربه‌فرد تیمیارERP که آن را تبدیل به محصولی متمایز در بازار کرده است، وجود ابزاری برای سفارشی‌سازی تمام قسمت‌های نرم‌افزار است. این ابزار که با نام «بات تیمیار» شناخته می‌شود به کسب‌وکارهای مجهز به این نرم‌افزار امکان می‌دهد ماژول‌ها و سیستم‌های خطوط مختلف کسب‌وکار خود را بدون نیاز به پشتیبانی از سوی تیمیار تغییر دهند، اصلاح کنند و حتی براساس نیازهای خاص خود ماژول‌ها و سیستم‌های جدید طراحی کنند. امکان استفاده از این قابلیت در خط کسب‌وکار مالی و حسابداری نرم‌افزار تیمیار وجود دارد. مدیران مالی و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند با استفاد از توان متخصصان تیمیار یا دانش متخصصان خودشان، APIها و ماژول‌هایی طراحی کنند که داده‌های مورد نیازشان را به آن‌ها نشان دهد یا گزارش‌های خاصی را برایشان تهیه کند. نکته‌ی مهم این‌که هزینه‌‌های مالی و زمانی این کار با توجه به قابلیت‌های فوق‌العاده ماژول بات تیمیار بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

ارتباط یکپارچه و مستقیم با سامانه‌های رسمی و قانونی کشور

خط کسب‌وکار مدیریت مالی و حسابداری در ERP تیمیار به قابلیتی مجهز است که به کاربران امکان می‌دهد بین نرم‌افزار حسابداری و سامانه‌های آنلاین رسمی و قانونی کشور ارتباط یکپارچه و مستقیم ایجاد کنند. یکی از این سامانه‌ها برای مثال سامانه مودیان است. ارتباط مستقیم بین تیمیارERP و سامانه مودیان به کاربران امکان می‌دهد به سادگی چند کلیک، صورت‌های مالی الکترونیکی خود را برای سازمان مالیاتی ارسال کنند و دیگر فرایندهای مورد نیاز را مدیریت کنند.

در دسترس از هرجا و در هر زمانی

تیمیارERP به اپلیکیشن موبایل مجهز است. این یعنی شما و مدیران و کارشناسان واحد مالی و حسابداری‌تان می‌توانند فقط با یک اتصال اینترنت و یک دستگاه هوشمند به خط کسب‌وکار مالی و حسابداری سازمان دسترسی داشته باشند و وظایف خود را انجام دهند.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}