خط کسب‌وکار فروش

خط کسب‌وکار فروش در تیمیارERP با نگاه به نیازهای اساسی کاربران توسعه پیدا کرده است. خط کسب‌وکار فروش در تیمیار به مدیران فروش امکان می‌دهد درلحظه از وضعیت مشتری، سفارش‌ها، فاکتورها و تسویه‌حساب‌ها باخبر باشند. ارتباط مستقیم این سیستم با بازاریابی و CRM نیز به مدیران ارشد امکان طراحی کمپین‌های بازاریابی مشتری‌محور و پیگیری لیدهای موجود را می‌دهد. سرعت و هوشمندی این ماژول درکنار یکپارچگی آن با تمام واحدهای کسب‌وکار، تیم فروش سازمان شما را به ابزاری مجهز می‌کند که امکان رقابتی برتر در بازار را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

ارائه به دو روش ابری و اختصاصی

امکان سفارشی‌سازی عمیق و گسترده

امکان تعریف مراکز فروش به تعداد مورد نیاز

امکان ساخت گزارش‌های اختصاصی

ارتباط مستقیم با CRM

ارتباط مستقیم با واحد انبار و صدور خودکار حواله‌ها

ارتباط مستقیم با واحد خرید

ارتباط مستقیم با واحد مالی و حسابداری

ارتباط مستقیم با واحد خدمات پس از فروش

دسترسی به داده‌های به‌روز فروش در هرلحظه

مجهز به هوش تجاری (BI) و ابزار گزارش‌ساز

امکان تعریف گزارش‌های آماری، توصیفی و تحلیلی (TTMS، فصلی، انحراف از فروش و...)

خط کسب‌وکار فروش

فروش از هرجا و در هر زمان

دو مزیت اصلی و برتر خط کسب‌وکار فروش در نرم‌افزار تیمیارERP نسبت به رقبا امکان ارائه آن به شکل ابری و یکپارچگی بی‌نظیر بین بخش‌های مختلف آن است. ارائه ابری به مدیران امکان می‌دهد فرایندهای فروش را از هرجایی و در هر زمانی، صرفا با در دست داشتن یک دستگاه هوشمند متصل به اینترنت مدیریت کنند. یکپارچگی این سیستم‌ها باهم نیز مدیران را قادر می‌کند بدون فوت وقت و درلحظه کارهای مربوط به سفارش‌ها و مشتریان را پیش برده و دیگر زمان خود را صرف پیگیری کارهای معمولی نکنند، چراکه کارهای روتین خط کسب‌وکار فروش در تیمیارERP به صورت خودکار پیش می‌روند.

تنوع بی‌نظیر گزار‌ش‌ها

در خط کسب‌وکار فروش در تیمیارERP تقریبا به هر نوع گزارشی که نیاز دارید دسترسی خواهید داشت. این گزارش‌ها را می‌توانید از لینکی که بالاتر برای‌تان گذاشته‌ایم ببینید. البته اگر به گزارشی نیاز دارید که مختص و منحصر به سازمان خودتان هست نیز نگران نباشید. با ابزار گزارش‌ساز تیمیارERP می‌توانید گزارش‌های اختصاصی و حتی ترکیبی خود را بسازید و از آن‌ها برای گرفتن تصمیم‌های راهبردی استفاده کنید.

اتوماسیون؛ از بازاریابی تا مالی

هوشمندی تیمیارERP و خط کسب‌وکار فروش آن شما را قادر می‌کند از حیاتی‌ترین تا معمولی‌ترین فرایندهای فروش خود را خودکارسازی کنید. این خودکارسازی از فرایندهای بازاریابی تا فرایندهای مالی را شامل می‌شود. در تیمیارERP فاکتورهای فروش شما همزمان با حواله‌های انبار صادر می‌شوند و مدیریت لیدهای فروش همزمان با ایجاد آن‌ها در CRM آغاز می‌شود. در تیمیارERP فرایندها یکبار تعریف می‌شوند و خودکار پیش‌ می‌روند. شما فقط مدیریت می‌کنید.

منعطف و پویا

در تیمیارERP می‌توانید جدیدترین فناوری‌ها و به‌روزترین ابزارهای دیجیتال را در نرم‌افزار خود پیاده‌سازی کنید و آن را با فرایندهای مختلف سازمان‌تان یکپارچه کنید. به‌روزرسانی‌های رایگان و هفتگی تیمیار نیز همواره قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند و آن را برای کاربردها و فرایندهای بیشتر آماده می‌کند.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}