خط کسب‌وکار زنجیره تامین 

خط کسب‌وکار زنجیره تامین در تیمیارERP مجموعه‌ای از چندین سیستم یکپارچه است که به کسب‌وکارهای مختلف امکان می‌دهد تمام مراحل و فرایندهای خط مدیریت زنجیره تامین خود را، از برقراری ارتباط با تامین‌کنندگان تا حمل به انبار، مدیریت انبارها، خروج از انبار، حمل‌ونقل و ارسال به مشتری را به‌راحتی و با کم‌ترین هدررفت زمان و انرژی انجام دهند. مدیریت انبارها، مدیریت محصول، مدیریت ارتباط با تامین‌کنندگان و مشتریان، مدیریت خرید و مدیریت فروش تنها تعدادی از سیستم‌هایی است که در خط کسب‌وکار زنجیره تامین تیمیارERP به کمک سازمان‌ها می‌آیند.

امکان پیاده‌سازی به دو روش ابری و اختصاصی

امکان شخصی‌سازی عمیق و گسترده

ارتباط یکپارچه با تمام سیستم‌های درگیر در زنجیره تامین

مدیریت یکپارچه مشتریان و مخاطبان

مدیریت کالا‌ها و انبارها به‌صورت یکپارچه و درلحظه

یکپارچه با هوش تجاری (BI) و دریافت گزارش‌های جامع و کاربردی

خط کسب‌وکار زنجیره تامین

یکپارچگی بی‌نظیر

در تیمیارERP تمام سیستم‌ها و ابزارهای مورد نیاز فرایندهای خط زنجیره تامین بایکدیگر یکپارچه هستند. مدیریت انبار، مدیریت خرید، مدیریت فروش، مدیریت مالی و حسابداری، مدیریت تولید، مدیریت ارتباط با مشتریان و...، همچنین هر سیستم دیگری که مورد نیاز شما هست نیز امکان تعریف و یکپارچه شدن با این سیستم را دارد.

سفارشی‌سازی بدون مرز

اگر خطوط کسب‌وکار شما فرایندها و جریان‌های کاری خاصی دارد که امکان مدیریت آن‌ها با سایر نرم‌افزارهای موجود در بازار نیست، نگران نباشید، با تیمیارERP‌ می‌توانید تمام فرایندها و جریان‌های کاری مختص به خودتان را تعریف و بدون دردسر پیاده‌سازی کنید. همچنین با ماژول بات تیمیارERP می‌توانید APIها و ابزارهای مورد نیازتان برای فراخوانی و مشاهده داده‌های مختلف را توسعه دهید و اجرا کنید.

فرایندهای شفاف، مدیریت اثربخش

شفافیت بالای فرایندها در تیمیارERP به شما امکان می‌دهد درلحظه از وضعیت انبارها و ناوگان حمل‌ونقل خود آگاه باشید. مدیریت این فرایندها با توجه به احاطه کامل شما به جریان‌های کاری آن‌ها و عملکرد هرکدام از آن‌ها به‌روشنی و با شفافیت بالا ممکن می‌شود.

گزارش‌های هوشمند و تحلیلی با BI

خط کسب‌وکار زنجیره تامین در تیمیار به ابزار قدرتمند و هوشمند هوش تجاری مجهز است. این ابزار به مدیران امکان می‌دهد علاوه‌بر این‌که گزارش‌های دلخواه خودشان را طراحی کنند، از آن گزارش‌های هوشمند تحلیلی و آینده‌نگر بگیرند. هوش تجاری (BI) تیمیارERP ابزاری راهبردی در اختیار مدیران سازمان است تا تصمیم‌گیری برای آن‌ها ساده‌تر از همیشه باشد.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

کاتالوگ محصول

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}