خط کسب‌وکار خدمات پس از فروش

خط کسب‌وکار خدمات پس از فروش یکی از اجزای مهم و کاربردی تیمیارERP است. یکپارچگی بی‌نظیر این سیستم با سایر خطوط کسب‌وکار مانند ارتباط با مشتریان (CRM)،‌ فروش و بازاریابی، مالی و حسابداری و سایر فرایندهایی که به‌طور اختصاصی در خطوط مختلف کسب‌وکار شما استفاده می‌شود باعث شده تا مدیریت خدمات پس از فروش و به ‌دست آوردن رضایت مشتریان، ساده‌تر، چابک‌تر و هوشمندتر از هرزمان دیگری شود.

امکان پیاده‌سازی به دو روش ابری و اختصاصی

ارتباط کاملا یکپارچه و دوسویه با تمام خطوط کسب‌وکار 

امکان تعریف و طراحی فرم‌های اختصاصی با توجه به نیازهای سازمان

امکان پیاده‌سازی در سازمان‌های تولیدی و خدماتی

امکان مدیریت انواع روش‌های خدمات پس از فروش (میدانی، آنلاین، تلفنی)

گزارش‌گیری درلحظه از تمام سیستم‌های درگیر در فرایند خدمات پس از فروش

خط کسب‌وکار خدمات پس از فروش

یکپارچه با تمام خطوط کسب‌وکار

خط خدمات پس از فروش در تیمیار از موتور قدرتمند تیمیارERP بهره می‌برد. ERPای که برای مدیریت خطوط سنگین و پیچیده کسب‌وکار همچون تولید سفارشی‌سازی شده است. این یعنی این‌که با این نرم‌افزار قادرید درکنار مدیریت اثربخش فرایندهای خط خدمات پس از فروش کسب‌وکار خود، مدیریت تولید، مدیریت مالی و حسابداری، مدیریت سرمایه‌های انسانی، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت انبار و کنترل موجودی، مدیریت زنجیره تامین و خرید و دیگر فرایندهای حیاتی خطوط کسب‌وکارتان را نیز به‌راحتی مدیریت کنید.

سفارشی‌سازی عمیق و گسترده

فارغ از حوزه و صنعتی که در آن فعال هستید، می‌توانید تمام فرایندهای خاص خطوط کسب‌کارتان را شخصی‌سازی کنید و قابلیت‌های منحصربه‌فرد صنعت‌تان را در تیمیارERP و خط کسب‌وکار خدمات پس از فروش آن پیاده‌سازی کنید. همچنین می‌توانید دیگر نرم افزارهای سازمانی‌تان را با تیمیارERP یکپارچه کنید و داده‌های آن‌ها در نرم‌افزار سازمانی‌تان مشاهده کنید.

نظارت بر فرایندهای خدمات پس از فروش

با داشبوردهای متنوع و کاربردی تیمیارERP و خط کسب‌وکار خدمات پس از فروش آن، همواره از وضعیت قطعات معیوب، برگشت از فروش‌ها، محصولات نیازمند تعمیر و تعویض، وضعیت تکنسین‌های خدمات، وضعیت ارائه گارانتی و وارانتی و... خود باخبر باشید و آمارهای مختلفی از وضعیت خدمات و گارانتی خود را درلحظه دراختیار داشته باشید.

مدیریت متمرکز داده‌ها و فرایندهای کاری

تمام فرایندها و جریان‌های کاری شما در تیمیارERP در پایگاه‌داده‌های متمرکز و قابل دسترس برای تمام اعضای سازمان،‌ البته با تعیین سطح دسترسی، ذخیره‌ می‌شود. قابلیتی که به شما و اعضای سازمان‌تان امکان می‌دهد داده‌‌های موردنیازتان را همواره در دسترس داشته باشید.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافه شده به خط کسب‌وکار خدمات پس از فروش تیمیار

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌های خط کسب‌وکار خدمات پس از فروش تیمیار

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}