خط کسب‌وکار تولید 

خط کسب‌وکار تولید در تیمیارERP یک ابزار یکپارچه، چابک و هوشمند است که برای کسب‌وکارهای تولیدی بزرگ و متوسط سفارشی‌سازی شده است. این ابزار، با بهره‌گیری از موتور قدرتمند تیمیارERP، در کنار ارائه قابلیت‌های منحصربه‌فرد خط کسب‌وکار تولید، امکان مدیریت آسان و درلحظه‌ی تمام بخش‌های کسب‌وکارتان را به شما می‌دهد. تیمیارERP،‌ دروازه ورود سازمان شما به انقلاب چهارم صنعتی است؛ چراکه پیاده‌سازی هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیا (IoT)، واقعیت مجازی (VR) و دیگر فناوری‌های روز جهان در فرایندهای تولید‌تان، با آن ممکن می‌شود.

امکان پیاده‌سازی به دو روش ابری و اختصاصی

ارتباط یکپارچه با خطوط کسب‌وکار

تعریف جریان‌ها و فرایندهای کاری متناسب با نیاز سازمان

امکان سفارشی‌سازی عمیق و گسترده

شناسایی و مدیریت گلوگاه ها

کنترل مکانیزه ثبت عملکرد و کنترل کیفیت

استفاده از حداکثر ظرفیت تولید

نظارت و مدیریت درلحظه فرایندهای مختلف

گزارش‌گیری و تحلیل عمیق داده‌ها با استفاده از هوش تجاری (BI)

 

خط کسب‌وکار تولید تیمیارERP

یکپارچه با تمام بخش‌های کسب‌وکار

تیمیارERP یک ERP قدرتمند است که برای فرایندهای خط کسب‌وکار تولید سفارشی‌سازی شده است. این یعنی این‌که قادرید در کنار مدیریت اثربخش فرایندهای تولید، خطوط مالی و حسابداری، سرمایه‌های انسانی، ارتباط با مشتری، انبار و کنترل موجودی، زنجیره تامین و خرید، خدمات پس از فروش و دیگر فرایندهای خطوط حیاتی کسب‌وکارتان را نیز به‌راحتی مدیریت کنید.

سفارشی‌سازی عمیق و گسترده

فارغ از حوزه و صنعتی که در آن فعال هستید، می‌توانید تمام فرایندهای خاص سازمان‌تان را شخصی‌سازی کنید و قابلیت‌های منحصربه‌فرد صنعت‌تان را در این نرم‌افزار پیاده‌سازی کنید. همچنین می‌توانید دیگر نرم افزارهای سازمانی‌تان را با خط کسب‌وکار تولید در تیمیارERP یکپارچه کنید و داده‌های آن‌ها را در نرم افزار سازمانی‌تان مشاهده کنید.

مدیریت متمرکز داده‌ها و فرایندهای کاری

تمام فرایندها و جریان‌های کاری شما در خط کسب‌وکار تولید در تیمیارERP در پایگاه‌داده‌های متمرکز و قابل دسترس برای تمام اعضای سازمان،‌ البته با تعیین سطح دسترسی، ذخیره‌ می‌شود. قابلیتی که به شما و اعضای سازمان‌تان امکان می‌دهد داده‌‌های موردنیازتان را همواره در دسترس داشته باشید.

تحلیل پیشرفته و گزارش‌های کاربردی

هوش تجاری توسعه‌یافته در تیمیارERP به شما امکان می‌دهد داده‌های حیاتی و مورد نیاز برای تصمیم‌گیری را دراختیار داشته باشید و با استفاده از گزارش‌های هوشمند تحلیل، توصیفی و آماری، تصمیم‌های هوشمندانه، شفاف و سودآور بگیرید.

چشم انداز تیمیار

جدیدترین قابلیت‌های ثمر

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌های ثمر

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}