خط کسب‌وکار تدارکات و منبع‌یابی

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خطوط هر کسب‌وکاری، به‌طور ویژه‌تر کسب‌وکارهای تولیدی، مدیریت خرید و تدارکات است. تیمیارERP با ماژول‌های خرید، انبار و CRM خود به سراغ حل این چالش مهم کسب‌وکارها آمده است. خط کسب‌وکار خرید و تداکارت در تیمیارERP با ارائه ویژگی‌های مورد نیاز کسب‌وکارها برای رفع موانع فرایندی خرید و تدارکات و البته ایجاد یکپارچگی بی‌نظیر بین تمام خطوط سازمان قدرت بی‌نظیری برای مدیریت اثربخش فرایندهای خط کسب‌وکار تدارکات و منبع‌یابی تیمیار به کسب‌وکارها می‌دهد.

امکان ارائه به دو روش ابری و اختصاصی

امکان سفارشی‌سازی ویژگی‌ها و فرایندها

امکان افزودن ویژگی‌های موردنیاز توسط خود کاربر

ایجاد یکپارچگی بین تمام خطوط سازمان

کاهش هدررفت منابع مالی و زمانی

مدیریت موثر فرایندهای خرید و انبار

کمک به برنامه‌ریزی تولید چابک و منعطف

یکپارچه با هوش تجاری (BI) و گزارش‌های جامع تحلیلی، آماری، توصیفی و ترکیبی

خط کسب‌وکار تدارکات و منبع‌یابی

یکپارچگی حرف اول را می‌زند

خط کسب‌وکار تدارکات و منبع‌یابی در تیمیارERP با تمام بخش‌های درگیر در این فرایند یکپارچه است. این سیستم با خطوط حسابداری، فروش، مدیریت انبار و کنترل موجودی، مدیریت اموال و دارایی ثابت، مدیریت تولید، خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری، مدیریت ارتباط با مشتری، اتوماسیون اداری، مدیریت پروژه، سایت و فروش آنلاین در یکپارچگی کامل قرار دارد. علاوه‌بر این کاربران می‌توانند سیستم‌های مورد نیاز تخصصی سازمان را نیز با این سیستم یکپارچه کنند.

هر فرایندی که نیاز دارید را ایجاد کنید

تیمیارERP به کاربران خود امکان می‌دهد تمام فرایندها و جریان‌های کاری منحصربه‌فرد خطوط کسب‌وکارشان را در ERP تیمیار خود پیاده‌سازی کنند. مزیت مهم تیمیار نسبت به سایر نرم‌افزارهای سازمانی این است که برای پیاده‌سازی بخش زیادی از این فرایندها نیازی به پشتیبانی تیمیار ندارید. همه‌چیز برای انجام این‌کار توسط خودتان آماده شده است.

فناوری‌های جدید را ادغام کنید

بستر منعطف تیمیارERP به سازمان‌هایی که از آن بهره‌ می‌برند امکان می‌دهد هرزمان که نیاز داشتند، سیستم‌های نرم‌افزاری خود را با فناوری‌ها و دستگاه‌های جدید ادغام کنند. این مهم به‌خصوص در حوزه انبارداری و مدیریت آن که استفاده از دستگاه‌های جدید می‌تواند باعث بالارفتن راندمان کاری شود موضوع بسیار مهمی است.

هرگزارش که می‌خواهید را بسازید

گزارش‌ساز تیمیارERP خود یک مزیت کلیدی است. حال این مزیت کلیدی با یک فناوری جذاب به نام هوش تجاری ترکیب شده است و قابلیتی بی‌نظیر در اختیار کسب‌وکارهایی که از ERP تیم‌یار بهره‌ می‌برند گذاشته است. چه گزارشی می‌خواهید؟ آماری؟ تحلیلی؟ آینده‌نگر؟ یا ترکیبی از این گزارش‌ها؟ یا ترکیبی از این گزارش‌ها؟ در تیمیارERP دست شما برای ساخت هرنوع گزارشی که می‌خواهید باز است.

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}