خط کسب‌وکار تحقیق و توسعه

فرایند طراحی محصول جدید فرایندی پیچیده، زمان‌بر و تخصصی است. مدیریت کارآمد فرایندهای آن می‌تواند به مقدار زیادی در زمان و انرژی تیم‌های توسعه محصول سازمان شما صرفه‌جویی کند. تیمیارERP با ارائه سیستم‌های مدیریت پروژه و اسناد و دانش‌ سازمانی و یکپارچه کردن آن با سایر سیستم‌های مهم در فرایندهای R&D صرفه‌جویی بسیار زیادی در هزینه‌های زمانی و مالی سازمان شما به وجود می‌آورد. ‌

امکان پیاده‌سازی به دو روش ابری و اختصاصی

امکان دسترسی به داده‌های پروژه از هرجا و در هر زمان

اپلیکیشن اختصاصی

ایجاد یکپارچگی بین تیم‌های توسعه محصول

ایجاد چابکی در فرایندهای طراحی و توسعه محصول

ثبت تمام مراحل پروژه و اسناد و مدارک آن در لحظه

دسترسی به تمام اسناد پروژه در لحظه

مدیریت اثربخش پروژه‌های درون تیمی و بین واحدی

خط کسب‌وکار تحقیق و توسعه

برای مدیریت توسعه محصول چه چیزی نیاز دارید؟

توسعه محصول فرایندی است که ارتباط قدرتمند و در دسترس بودن اطلاعات در آن نقش کلیدی دارد. تیمیارERP با داشتن ابزارهای قدرتمند و کاربردی برای ایجاد هماهنگی و دسترس‌پذیرکردن اطلاعات نقش مهمی در ساده‌سازی فرایندهای مدیریت توسعه محصول دارد. مدیران توسعه محصول در تیمیارERP به ابزارهای مدیریت پروژه، گفت‌وگوی درون و برون‌سازمانی، مدیریت اسناد و دانش سازمانی، مدیریت تسک‌ها و... مجهز هستند. درکنار همه این‌ها ابزار گزارش‌ساز BI نیز به کمک مدیران می‌آید تا سرعت و کیفیت نظارت و پیشبرد کارها وارد فاز بالاتری شود.

مدیریت پروژه‌های توسعه؛‌ آسان‌تر از هر زمان دیگری

نرم‌افزار تحقیق و توسعه تیمیارERP به مدیران و سرپرستان توسعه محصول امکانات بی‌نظیری برای مدیریت پروژه‌های مهم و حیاتی توسعه محصول جدید می‌دهد. امکان مدیریت دقیق پروژه‌ها و امکان تعریف دقیق نقش افراد مختلف در آن‌ها درکنار نمودارهای گانت و شکست پروژه اطلاعات شفاف و دقیقی در اختیار مسئولان پروژه‌های مختلف قرار می‌دهد.

مدیریت زمان و هزینه، امکان سنجی، تحقیق و توسعه، تولید و فروش آزمایشی

مدیریت توسعه محصول تیمیار، امکان تولید آزمایشی در ماژول تولید و مدیریت پروژه‌ها در کنار یکپارچگی کامل ماژول‌های اسناد، بهای تمام شده، حسابداری، بودجه، کیفیت و محصول، امکان مدیریت زمان و هزینه، امکان‌سنجی، تحقیق و توسعه، تولید و فروش آزمایشی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند.

مدیریت فرایند توسعه محصول در قالب پروژه با امکان مدیریت هزینه‌ها در هر مرحله

مدیریت توسعه محصول تیمیار، امکان ایجاد پروژه با رده‌های مختلف کسب و کار (طبق نیازمندی) به منظور تعریف پروژه‌های مرتبط با آن و مدیریت هزینه پروژه‌ها را فراهم می‌آورد.

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}