تیم‌یار، «تیمیار» شد

شرکت دانش‌بنیان تیم‌یار سال جدید را با یک تحول بزرگ آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی تیم‌یار، پس از مدت‌ها بحث و بررسیِ طرح‌های مختلف برای تغییر لوگوتایپ و هویت بصری تیم‌یار، سرانجام مدیران این مجموعه دانش‌بنیان بر یکپارچه شدن لوگو و شکل نوشتاری آن به توافق رسیدند. به این ترتیب، از این پس لوگو تایپ تیم‌یار، «تیمیار» نوشته می‌شود.

 

 

تیمیار از این تحول بزرگ چند هدف اصلی و مهم را دنبال می‌کند، نخستین هدف این مجموعه اصلاح و بهینه‌سازی لوگوی تیمیار در راستای یکپارچگی است. پس از آن، با تغییر رنگ‌ و اضافه شدن رنگ مشکی به جای خاکستری، حس یگانگی و یکتایی بیشتری به مخاطب القا می‌شود. در گام بعدی، شکل نوشتاری تیمیار، صورت ظاهری خاصی به آن داده است که امکان به خاطر سپردن آن توسط مخاطبان و ناظران را بالا می‌برد. نزدیک شدن به شکل نوشتاری لوگوتایپ انگلیسی و امکان جستجوی آسان‌تر آن در فضای مجازی و موتورهای جست‌وجو و البته القای حس یکپارچگی، دیگر نتیجه‌های مثبت این تغییر و تحول است.

متمایز بودن هویت بصریِ جدید تیمیار از سوی دیگر باعث می‌شود جامعه هدفِ این نرم‌افزار ERP به خوبی آن را به خاطر بسپارند. به این ترتیب، هویت بصری جدید تیمیار، رسیدن به سطح بالاتری از آگاهی برند و یادآوری آن توسط صاحبان و تصمیم‌سازان کسب‌وکارهای بزرگ تولیدی را تضمین می‌کند.

استفاده از ترکیب رنگ جدید نارنجی و مشکی پیامی منحصربه‌فرد را به مخاطب می‌فرستد؛ در روانشناسی رنگ‌ها، نارنجی نمادی از تحول است. استفاده از نرم‌افزار ERP در سازمان‌ها هم همراه است با موجی از تحول‌های کارآمد که عملکرد و بهره‌وری سیستم‌های سازمان را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، رنگ مشکی بر حرفه‌ای‌گری و جدیت آن برند در حوزه خود تاکید دارد. ترکیب این دو رنگ باهم در لوگو تایپ جدید تیمیار، حسِ خاصِ تحول در کنار جدیت و کار حرفه‌ایِ این برند را به مخاطب می‌دهد. حسی که ترکیبی از حرفه‌ای بودن، اقتدار و احترام به مشتری است.

سال ۱۴۰۱ برای تیمیار پر بود از اتفاقات مثبت و حرکت‌های روبه‌جلو، سال جدید نیز برای این مجموعه دانش‌بنیان با یک تصمیم جدید و شجاعانه آغاز شد. تصمیمی که به‌زودی نتایج آن را در عرصه‌های ملی و جهانی برای تیمیاری ها، خواهیم دید.

نرم‌افزار تیمیارERP در این سال‌ها خود را به‌عنوان یک ERP حرفه‌ای با قابلیت‌های گسترده و ارایه ویژگی‌های نرم‌افزارهای شناخته‌شده مدیریت منابع سازمان در ایران و جهان معرفی کرده است. نرم‌افزار تیمیارERP به بیش از ۳۰ ماژول، ۱۰۰ سیستم و زیرسیستم و ده‌ها راهکار تخصصی و کاربردی مجهز است. سیستم‌ها و راهکارهایی برای مدیریت دیجیتال کسب‌وکارهای بزرگ صنعتی. نرم‌افزار تیمیارERP در کنار قابلیت سفارشی‌سازی گسترده، ابزارهای لازم کسب‌وکارها برای برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اجرای دقیق برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را در اختیارشان می‌گذارد. تیمیارERP با هدف‌گذاریِ تسهیل مدیریت سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ صنعتی، به آن‌ها برای تجربه‌ی مدیریت دیجیتال فرایندها و بالابردن سرعت توسعه‌شان کمک می‌کند. 

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}