تیم‌یار و تسکو، سفری مشترک از ۱۳۹۵

شرکت توسن سیستم شرق از ۱۳۸۵ تا کنون در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی رایانه و تلفن همراه فعالیت می‌کند. پس از سال‌ها تلاش و تولید، توسن سیستم شرق امروز در بستر کارخانه‌ای به وسعت بیش از ۵۰۰۰ متر مربع و با بهره‌مندی از تخصص بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل، موفق شده است نام تجاری «تسکو» را به برندی شناخته شده و قابل اطمینان در بازار IT کشور تبدیل کند. ۶۵۰ نمایندگی فروش در بیش از ۱۰۰ شهر کشور شبکه توزیع ۲۵۰ نوع محصول تسکو را در قالب ۲۰ سبد کالایی پشتیبانی می‌کنند؛ محصولاتی که به پشتوانه ایزو 9001 مدیریت کیفیت و ایزو 10002 کسب رضایتمندی مشتری، با استانداردهای روز جهان تولید و عرضه می‌شوند.

 

چالش انتخاب نرم‌افزاری که بتواند مطابق با استانداردهای بین‌المللی و سیستم‌ها و روش‌های معیار صنایع تولیدی عمل کند و در عین حال انعطاف‌پذیری مناسبی برای سفارشی‌سازی و انطباق با فرایندهای منحصربه‌فرد توسن سیستم شرق داشته باشند، منجر به مذاکره مدیران این مجموعه با چندین شرکت نرم‌افزاری و ارزیابی نرم‌افزارهای ERP داخلی و خارجی مختلفی شد.

توسن سیستم شرق از سال ۱۳۹۵ ERP تیم‌یار را به‌عنوان بستر نرم‌افزاری سازمانی خود انتخاب کرد و تا امروز تمامی ماژول‌های ERP تیم‌یار را در فرایندهای تولید، خرید، فروش، بازاریابی، ارتباط با مشتریان، منابع انسانی، مالی و حسابداری، انبارداری و... خود به کار گرفته است. امروز تمامی قابلیت‌های نرم‌افزار ERP تیم‌یار روی مانیتورهای یکایک کارکنان تسکو فعالانه در حال استفاده و آزمون مداوم است؛ آزمونی که منجر به توسعه مداوم و شناخت عمیق و متقابل هردو مجموعه «ایرانی» از یکدیگر شده است.

 

 

جمال جعفری، مدیرعامل توسن سیستم شرق (تسکو)

«تیم‌یار به من اعتماد به نفس می‌دهد؛ احساس می‌کنم با استفاده از نرم‌افزار ERP تیم‌یار می‌توانم هرچه‌قدر که می‌خواهم کسب‌وکارم را توسعه بدهم... امروز به جرئت یکی از رازهای موفقیت تسکو استفاده از نرم‌افزار تیم‌یار است.»

 

 

 

رضایتنامه شرکت توسن سیستم شرق (تسکو)

 

چرا تیم‌یار؟

تیم‌یار تنها نرم‌افزار ERP صد‌درصد بومی کشور است؛

این یعنی به‌هیچ‌عنوان از شرایط سیاسی و برون‌مرزی تاثیر نمی‌پذیرد و در هر شرایطی پیوسته و بدون اختلال خدمات خود را به توسن سیستم شرق عرضه می‌کند. منظور از ۱۰۰ درصد بومی این است که سطر به سطر کدهای نرم‌افزار تیم‌یار توسط برنامه‌نویسان خبره کشور نوشته شده است و در هیچ بخشی، هیچ نوع وابستگی به نرم‌افزاری ثالث ندارد.

 نرم‌افزار ERP تیم‌یار امکان توسعه‌پذیری بسیار بالایی دارد؛

نرم‌افزار ERP تیم‌یار بر خلاف سایر نرم‌افزارهای مشابه موجود در بازار با استفاده از دو زبان «C «Low level و ++C توسعه یافته است؛ یعنی دو زبانی که برای ورود به حیطه یادگیری ماشین و اینترنت اشیا ضروری‌اند و قابلیت‌ توسعه‌پذیری بسیار بالایی مطابق با آینده تکنولوژیک جهان و صنعت در اختیار این نرم‌افزار قرار می‌دهند.

 نرم‌افزار ERP تیم‌یار قدرتمند است؛

جدای از بیش از ۳۳ ماژول و ۱۰۰ راهکار و سیستم، نرم‌افزار ERP تیم‌یار ماهیتی بسیار قدرتمند دارد. C و ++C از قدرتمندترین زبان‌های برنامه‌نویسی جهانند که برخلاف زبان‌های برنامه‌نویسی «High level»، برنامه‌نویسان را «محدود» نمی‌کنند. آزادی بیش‌تر در توسعه، تغییر و سفارشی‌سازی، ویژگی نرم‌افزار ERP تیم‌یار است.

 نرم‌افزار ERP تیم‌یار تنها نرم‌افزاری‌ست که به‌معنای واقعی از عملیات تولید پشتیبانی می‌کند؛

برای توسن سیستم شرق به‌عنوان یک مجموعه تولیدی، تولید سیستماتیک یکی از دغدغه‌های بسیار مهم و البته یکی از مزایای اصلی نرم‌افزار ERP تیم‌یار نسبت به نرم‌افزار مشابه است.

 تیم‌یار همواره در حال توسعه مداوم است؛

تیم‌یار از ابتدای فعالیت خود تا امروز، هر هفته نسخه جدیدی را با قابلیت‌ها و امکانات تازه و به‌صورت رایگان در اختیار سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مجهز به نرم‌افزار ERP خود قرار داده است. این قابلیت‌ها عمدتا از تعامل مداوم با مدیران و تصمیم‌سازان کسب‌وکارهای کشور و شناخت امکانات مورد نیازشان نشئت گرفته‌اند. تیم‌یار یک نرم‌افزار بسته و صلب نیست و تطبیق رایگان نرم‌افزار خود با نیاز اکثریت مدیران را وظیفه بدیهی خود می‌داند.

 

 

{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}