نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های ماژول گزارش‌ساز تیمیار

ماژول گزارش‌ساز تیمیار با بهره‌گیری از قدرت هوش تجاری (BI) قادر است گزارش‌های کاربردی و متنوعی در اختیار کاربران بگذارد. 

به گزارش روابط عمومی تیمیار، تعداد ماژول‌های کاربردی ERP تیمیار کم نیستند و هرکدام برای مدیریت اثربخش یکی از چالش‌های سازمان کاربرد خاص خود را دارند. یکی از این ماژول‌ها که جذابیت زیادی برای کاربران تیمیارERP دارد ماژول گزارش‌ساز تیمیار است. ماژولی با مزیت رقابتی فوق‌العاده که استفاده از آن کسب‌وکارها را قادر می‌کند با نگاهی دقیق و عمیق به سراغ نبرد با چالش‌ها بروند. 

 

قابلیت‌های ماژول گزارش ساز

 

زیربنای ماژول گزارش‌ساز تیمیار هوش تجاری یا همانBusiness intelligence  است که به اختصار آن را با نام BI می‌شناسیم. وجود BI در زیرساخت‌های این ماژول به آن امکان می‌دهد تا گزارش‌های متنوعی ایجاد کند. گزارش‌هایی که نه فقط آمار ارقام ارائه می‌دهند بلکه پیش‌بینی و تحلیل می‌کنند و ابزاری هستند برای تصمیم‌گیری‌های راهبردی و حساس سازمان. 

اگر در بازار نرم‌افزارهای سازمانی حضوری فعال داشته باشید حتما نام SAP را شنیده‌اید. نرم‌افزار ERP شناخته‌‌شده‌ای که یکی از قوی‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایش ارائه قابلیت‌های هوش تجاری و گزارش‌های عمیق و دقیق تحلیلی است. تیمیار نیز با درک نیاز سازمان‌های کشور و البته جای خالی چنین قابلیتی در نرم‌افزارهای داخلی، دست به توسعه یکی از قوی‌ترین ابزارهای هوش تجاری موجود در بازار زده است. استفاده از فناوری و قابلیت‌های مشابه با قابلیت‌هایی که SAP ارائه می‌دهد، آن هم با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از نمونه‌های خارجی، مزیت رقابتی بسیار مهمی را برای رقابت در بازار ایران و جهان در اختیار تیمیار گذاشته است.   

یکی از مزیت‌های برجسته تیمیارERP، یکپارچگی بی‌نظیر این ماژول با سایر ماژول‌های نرم‌افزار ERP خود است. این یکپارچگی به کاربران و سازمان‌هایی که به این نرم‌افزار مجهز هستند امکان می‌دهد تقریبا از هر سیستم و بخشی که می‌خواهند و نیاز دارند گزارش‌های هوشمند بگیرند و از آن برای تصمیم‌گیری دقیق استفاده کنند. با استفاده از تکنولوژی هوش تجاری (BI) و تطابق با استانداردهای جهانی نرم‌افزار SAP، تیمیار در تلاش است تا این زیرسیستم‌ها را گسترده‌تر کند و عملکرد خود را با استانداردهای جهانی هماهنگ‌تر کند.

استفاده از تکنولوژی هوشمند هوش تجاری (BI) در زیرسیستم‌های گزارش‌دهی و تحلیلی تیمیارERP به سازمان‌هایی که به این نرم‌افزار مجهزند امکان می‌دهد تا از تحلیل دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر داده‌ها بهره‌ برده و تصمیمات بهتری اتخاذ کنند. همچنین توانایی رقابتی بیشتری در بازار داشته باشند و امکانات بیشتری به مشتریان خود ارائه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تیم یار و ماژول‌های آن، شما می‌توانید به وبسایت رسمی شرکت مراجعه کنید.

نرم‌افزار تیمیارERP در این سال‌ها خود را به‌عنوان یک ERP حرفه‌ای با قابلیت‌های گسترده و ارایه ویژگی‌های نرم‌افزارهای شناخته‌شده مدیریت منابع سازمان در ایران و جهان معرفی کرده است. نرم‌افزار تیمیارERP به بیش از ۳۰ ماژول، ۱۰۰ سیستم و زیرسیستم و ده‌ها راهکار تخصصی و کاربردی مجهز است. سیستم‌ها و راهکارهایی برای مدیریت دیجیتال کسب‌وکارهای بزرگ صنعتی. نرم‌افزار تیمیارERP در کنار قابلیت سفارشی‌سازی گسترده، ابزارهای لازم کسب‌وکارها برای برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اجرای دقیق برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را در اختیارشان می‌گذارد. تیمیارERP با هدف‌گذاریِ تسهیل مدیریت سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ صنعتی، به آن‌ها برای تجربه‌ی مدیریت دیجیتال فرایندها و بالابردن سرعت توسعه‌شان کمک می‌کند.  

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}