ماژول تیم یار اپ سفارشی

ماژول تیمیار اپ سفارشی

تابه‌حال به ایجاد یک اپ اختصاصی برای فروشگاه یا یکی از صفحه‌های وبسایت‌تان فکر کرده‌اید؟ اپلیکشینی که مشتریان‌تان با دانلود و نصب آن، مستقیم به صحفه‌ای که مدنظرتان است منتقل شوند. راهکاری که زحمت و دردسر وارد شدن به مرورگر، وارد کردن آدرس و پیدا کردن صفحه مورد نظر را از مسیر سفر مشتریان‌تان حذف می‌کند.

«تیمیار اپ سفارشی»، به صاحبان کسب‌وکار امکان می‌دهد برای فرایندهای مختلف سازمان‌شان مانند استخدام، فروش، خدمات پس از فروش، سایت، فروشگاه آنلاین و... اپلیکشن اختصاصی بسازند. این ماژول به مدیران امکان می‌دهد منوهای اختصاصی برای هر اپلیکیشن ایجاد و دامنه‌های مختلف را برای آن تعریف کنند.

تیمیار اپ سفارشی با هدف ایجاد یک سفر مشتری بی‌نقص و کمک به توسعه زیرساخت‌های دیجیتال کسب‌وکارها توسعه داده شده است. این ماژول یکی از ابزارهای کاربردی نرم‌افزار ERP است. ابزاری که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد فرایندهای مختلفشان، دامنه سایت و صفحه موردنظرشان را در قالب یک فایل نصبی اندروید (APK) ایجاد کنند. مشتریان، مخاطبان، اعضا و کارکنان شما با نصب اپلیکیشن اختصاصی خودشان روی دستگاه‌های اندرویدی‌شان می‌توانند بدون زحمت و دردسر، مستقیم به صفحه یا ماژول مورد نظر بروند، این صفحه می‌‌تواند فروشگاه شما باشد، بخش اخبار و مقالات‌تان و هر صحفه دیگری و ماژول‌های قابل پیاده‌سازی.   

 

تیم یار اپ

ویژگی‌های کلیدی تیمیار اپ سفارشی

 

ماژول تیم یار اپ سفارشییکپارچه با داده‌های ERP کسب‌وکار شما؛

ماژول تیم یار اپ سفارشی ایجاد وجه معتبر از سازمان با ایجاد اپلیکیشن‌های اختصاصی؛ 

ماژول تیم یار اپ سفارشیایجاد دسترسی مستقیم به صفحه و سیستم مورد نظر و نظارت بهتر به صفحه‌های هدف؛

ماژول تیم یار اپ سفارشیقابل شخصی‌سازی با توجه به نیازهای کسب‌وکار شما؛

ماژول تیم یار اپ سفارشی قابلیت تعریف منوها، صفحه‌ها و محصولات مورد نظر برای هر گروه از مخاطبان و کاربران؛

 

 

{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}