خط کسب‌وکار سرمایه‌های انسانی

بدون شک مهم‌‌ترین سرمایه‌‌ی هر سازمانی سرمایه‌های انسانی آن است و استفاده از ابزارهای مدرن و کاربردی یک راهکار اساسی برای جذب هوشمندانه، نگهداشت مسئولانه و ارتقای توانایی‌های آن‌ها است. خط کسب‌وکار سرمایه‌های انسانی در تیمیارERP با ارائه قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی که مهم‌ترین آن را باید یکپارچگی با تمام خطوط کسب‌وکار دانست، به مدیران HR و صاحبان کسب‌وکارها ابزاری فوق‌العاده برای مدیریت موثر مهم‌ترین سرمایه‌ی سازمان می‌دهد.

یکپارچه با تمام بخش‌‌ها و خطوط کسب‌وکار

ارائه به دو‌شکل ابری و اختصاصی

اپلیکیشن موبایل

انعطاف‌پذیر با امکان توسعه قابلیت‌های جدید توسط کاربر

امکان سفارشی‌سازی گسترده با توجه به نیازهای متغیر کسب‌وکار

امکان پیاده‌سازی در تمام سازمان‌ها؛ از خدماتی تا تولیدی

امکان مدیریت هر شکل از کارکردن (حضوری، دورکاری، هیبریدی)

ارتباط در لحظه با همه‌ی اعضای سازمان

مدیریت موثر فرایندها و جریان‌های کاری

چابک با قابلیت پردازش حجم بالای داده‌ها

مقیاس‌پذیر و آماده‌‌به‌‌توسعه هم‌پای رشد کسب‌وکار

گزارش‌گیری دقیق و عمیق

خودکارسازی فرایندهای جذب، مدیریت و نگهداشت کارکنان

خط کسب و کار سرمایه های انسانی با تیمیار

از استخدام تا بازنشستگی

خط کسب‌وکار سرمایه‌های انسانی تیمیارERP برای مدیریت کامل چرخه‌ی استخدام و مدیریت سرمایه‌های انسانی طراحی شده است. این ابزار هم ATS است، هم ابزاری برای مدیریت آموزش کارکنان، هم ابزاری برای اندازه‌گیری عملکرد آن‌ها و هم ابزاری برای مدیریت پرداخت‌ها، مرخصی‌ها، ماموریت‌ها، شیفت‌های کاری و هرآن‌چه مدیران سرمایه‌‌ی انسانی نیاز دارند. با خط کسب‌وکار سرمایه‌های انسانی تیمیارERP از طراحی فرم‌های استخدام، آزمون‌های استخدامی، ارزیابی رزومه‌ها، تشکیل پرونده برای نیروهای جدید، مدیریت حکم‌های قانونی و قراردادی، مدیریت پرداخت‌ها، مدیریت انگیزش کارکنان گرفته تا مدیریت فرایندهای خروج از سازمان و بازنشستگی پرسنل، همه‌وهمه را به‌ آسانی و با شفافیت بالا مدیریت می‌کنید.

گزارش‌های منحصربه‌فرد

مدیران سرمایه‌های انسانی سازمان‌ها به گزارش‌های متنوع و کاربردی زیادی نیاز دارند تا بتوانند مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان را موثرتر و اثربخش‌تر مدیریت کنند. یکی از راه‌های درک چگونگی کارایی فرایندهای سازمان برای مدیریت سرمایه‌های انسانی استفاده از گزارش‌های مختلف است. در تیمیارERP این گزارش‌ها در دوبخش در اختیار مدیران هستند، اولی گزارش‌های از پیش طراحی شده و دومی گزارش‌هایی که خود مدیران با توجه به نیازهایشان ایجاد می‌کنند. تیمیارERP امکان ساخت گزارش‌های منحصربه‌فرد را آزادانه به مدیران می‌دهد. 

یک جعبه ابزار همه‌کاره

خط کسب‌وکار سرمایه‌های انسانی تیمیار درکنار این‌که ابزارهای متنوع و کاربردی برای مدیریت سرمایه‌های انسانی در اختیار شما می‌گذارد می‌تواند با توجه به نیازهای خاص کسب‌وکارتان سفارشی‌سازی شود. همچنین قابلیت‌های منحصربه‌فرد تیمیارERP به شما امکان می‌دهد تغییرات و سفارشی‌سازی‌های مورد نیازتان را بدون نیاز به متخصصان تیمیار پیش ببرید.

یکپارچگی

اصلی‌ترین مزیت تیمیارERP یکپارچگی بی‌نظیر بین خطوط کسب‌وکار است. یکپارچگی که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد بدون توجه به اندازه و تعداد سرمایه‌های انسانی خود آن‌ها و فرایندهای مربوط به آن‌ها را مدیریت کنند. خط کسب‌وکار سرمایه‌های انسانی تیمیار یکی از ماژول‌های نرم‌افزار ERP تیمیار است که با تمام سیستم‌ها و ماژول‌های درگیر در فرایندهای مختلف مدیریت سرمایه‌های انسانی در ارتباط مستقیم دوطرفه است. سیستم‌هایی مانند مالی و حسابداری، اتوماسیون اداری، پرتال سازمانی و... .

چشم انداز تیمیار

آخرین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ادامه مطلب
ماموریت تیمیار

سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها

ادامه مطلب

تجربه شما از این صفحه چگونه است؟

1
0
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}