تیمیارERP به سامانه مودیان وصل شد

خبری خوش برای کاربران و حسابدارانی که کاربر تیمیارERP هستند؛ ارسال اطلاعات مالیاتی به سامانه مودیان از داخل نرم‌افزار ERP تیمیار به‌صورت یکپارچه ممکن شد.

به گزارش روابط عمومی تیمیار،‌ سرانجام پس از ماه‌ها تلاش متخصصان و توسعه‌دهندگان تیمیار و برگزاری جلسات متعدد با کاربران و مشتریان تیمیارERP، ارتباط بین این نرم‌افزار هوشمند با سامانه مودیان برقرار شده است و هم‌اکنون کاربران می‌توانند اطلاعات مالی و مالیاتی خود را بدون مشکل و در سریع‌ترین زمان ممکن به سامانه مودیان ارسال کنند. مشتریان و کاربران تیمیارERP هم‌اکنون می‌توانند از طریق تماس با بخش پشتیبانی یا فروش، از چگونگی فعال‌سازی این قابلیت در نرم‌افزار سازمانیشان باخبر شوند.

 

تیمیارerp به سامانه مودیان وصل شد

 

سامانه مودیان از سامانه‌های زیرمجموعه سازمان امور مالیاتی کشور است. براساس جدیدترین قوانین مربوط به حوزه مالی و مالیاتی، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت اقتصادی دارند باید اطلاعات خود را در این سامانه ثبت و صورتحساب‌های الکترونیکی خود را در این سامانه بارگذاری کنند. این سامانه برای جلوگیری از فساد مالی و فرار مالیاتی راه‌اندازی شده است. آن‌چه در این سامانه ثبت می‌شود تمام اطلاعات مالیاتی مشمولان است و تمام تبادل‌ها در آن از طریق کارپوشه موجود در سامانه با مودی خواهد بود. به‌طور خلاصه اشخاصی که باید در این سامانه ثبت نام کنند عبارتند از:

  • تمام شرکت‌های حقوقی؛
  • تمام افراد حقیقی که درآمد و سود کسب می‌کنند؛
  • تمام اشخاص حقیقی که فعالیت تجاری دارند؛
  • موسسات غیرانتفاعی و خیریه‌ها؛
  • فعالان اقتصادی که در مناطق ویژه مشغول به فعالیت هستند.

ایجاد ارتباط بین تیمیار و سامانه مودیان علاوه‌بر این‌که سرعت انجام فرایندهای مالی و مالیاتی سازمان را افزایش می‌دهد، دقت این فرایندها را نیز بالا می‌برد. یکپارچگی سیستم‌های مختلف تیمیار از یک سو و امکان گزارش‌گیری دقیق از فعالیت‌ها از سوی دیگر دست مدیران مالی و حسابداری را برای ارائه هرچه دقیق‌تر و سریع‌تر صورتحساب‌های الکترونیک به سامانه مودیان را باز می‌گذارد. علاوه‌بر این‌که این یکپارچگی باعث می‌شود ضریب خطا در اعلام صورتحساب‌ها هم تقریبا به صفر برسد. چراکه اطلاعات مالی مستقیم از خود تیمیارERP فراخوانی و به سامانه فرستاده می‌شوند.

گفتنی است عملیاتی شدن این موضوع خواسته و دغدغه تعداد زیادی از کاربران و مشتریان تیمیارERP بود که با تلاش متخصصان تیمیار، توسعه این قابلیت به‌سرعت در اولویت کارها قرار گرفت و پیاده‌سازی آن انجام شد.

کاربرانی که نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص دارند می‌توانند با بخش‌ فروش یا پشتیانی تیمیار تماس بگیرند.

نرم‌افزار تیمیارERP در این سال‌ها خود را به‌عنوان یک ERP حرفه‌ای با قابلیت‌های گسترده و ارایه ویژگی‌های نرم‌افزارهای شناخته‌شده مدیریت منابع سازمان در ایران و جهان معرفی کرده است. نرم‌افزار تیمیارERP به بیش از ۳۰ ماژول، ۱۰۰ سیستم و زیرسیستم و ده‌ها راهکار تخصصی و کاربردی مجهز است. سیستم‌ها و راهکارهایی برای مدیریت دیجیتال کسب‌وکارهای بزرگ صنعتی. نرم‌افزار تیمیارERP در کنار قابلیت سفارشی‌سازی گسترده، ابزارهای لازم کسب‌وکارها برای برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اجرای دقیق برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را در اختیارشان می‌گذارد. تیمیارERP با هدف‌گذاریِ تسهیل مدیریت سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ صنعتی، به آن‌ها برای تجربه‌ی مدیریت دیجیتال فرایندها و بالابردن سرعت توسعه‌شان کمک می‌کند.

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}