در خبرهای پیشین در ارتباط با دورکاری و ارتباط آن با نرم افزار ERP ایرانی تیم‌یار، به تفصیل صحبت کردیم و نقش‌های موثر این نرم افزار در شرایط دورکاری را به طور کامل بیان کردیم.

پیش‌ تر، یکی از خدمات تیم‌یار را با عنوان تیم تله ورک یا به اختصار TTW ، معرفی و پیرامون کمک‌های مفید آن نیز صحبت کردیم.

در این خبر قصد داریم به برخی از قابلیت‌های نرم افزار تیم تله ورک ERP تیم‌یار بپردازیم.

 

سفارش خدمات ابری تیمچه تله‌ورک (نرم افزار مدیریت دورکاری) را از اینجا شروع کنید

 

TTW تیم‌یار، در یک نگاه نرم افزاری است که به صورت آنلاین تمامی فعالیت‌های کامپیوتری (رایانه‌ای) کاربر (دورکار) را به صورت خودکار و بدون مزاحمت در ساعات کار رسمی کارمند ثبت کرده و پس از  الصاق به پرونده پرسنلی، اطلاعات ثبت شده را در ERP تیم‌یار همگام سازی (سینک) می‌کند. در نهایت اطلاعات جمع آوری شده در ERP تیم‌یار به صورت گزارش‌های کاربردی از فعالیت‌های دورکار در داشبورد مدیران ارشد به صورت آنلاین ارائه می‌گردد. 

TTW تیم‌یار، با قصد نظارت و ارزیابی عملکرد دورکاران و تشخیص میزان کارکرد مفید آنان، کامپیوتر (رایانه) دورکار را پایش می‌کند. ثبت و پایش فقط در زمان تقویم کاری کارمند و در واقع در زمان فعالیتی که قرار است برای آن دستمزد پرداخت گردد صورت می‌گیرد. TTW با ثبت اطلاعات دقیق و صحیح از فعالیت‌های واقعی کاربر باعث ارزیابی صحیح عملکرد دورکار می‌شود. 

در اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان ارزیابی عملکرد واقعی فعالیت‌های کارکنان وجود ندارد و کارکنان مسئول و متعهد از دیگر کارکنان درست و دقیق تمیز داده نمی‌شوند، با TTW این امکان وجود دارد که برای کارکنان متفاوت، تفاوت قائل شوید و آنها را واقعا متمایز ببینید.

کاربرد و عملکرد TTW به شرح ذیل می‌باشد:

  • جمع آوری و ثبت اطلاعات فعالیت‌های کاربر درکامپیوتر (رایانه) کاری ایشان در زمان کار رسمی کارمند.
  • ثبت مجموع تعداد کلیک کیبورد و موس در مدت زمان کار رسمی کارمند. 
  • ثبت آدرس‌های سایت‌های بازدید شده توسط کاربر در مدت زمان کار رسمی کارمند.
  • ثبت فایل‌ها و نرم افزارهای مورد استفاده توسط کاربر در مدت زمان کار رسمی کارمند.
  • ثبت زمان ورود(شروع) و خروج(پایان) کاربر در مدت زمان کار رسمی کارمند.
  • تهیه Screen Shot منظم از فعالیت‌های صفحه مانیتور کاربر در مدت زمان کار رسمی کارمند.
  • ارائه گزارشات مدیریتی از اطلاعات ثبت شده برای مدیران ارشد و کارمند.
  • ارسال و همگام سازی تمامی اطلاعات با سرور ERP تیمیار در کسری از دقیقه. 
  • ثبت و بایگانی کلیه مستندات در پرونده پرسنلی کارمند (ERP تیم‌یار).

 

 

از ویژگی‌های شاخص TTW، کارکردن آن به صورت آفلاین است که پس از اتصال به اینترنت با مرکز همگام شده و نیازی به اینترنت برای ادامه کار ندارد، نرم افزار تیم‌ تله ‌ورک بعد از دانلود اجرا شده و به شکل یک آیکن در کنار ساعت ظاهر می‌گردد، نیاز به نصب یا تنظیمات و یا وارد کردن اطلاعاتی مثل نام کاربری و کلمه عبور یا کار خاصی توسط کارمند نیست و پیام‌ها و اطلاعات توسط سیستم پیام ویندوز و یا شکل ایکن برنامه، به کاربر اطلاع داده می‌شود.

بسیاری از سازمان‌ها برای پروژه‌های انجام شده توسط کارمندان خود نیاز به گزارش‌های دقیق از روند کاری و پیشرفت آن دارند.

کارمندی که تمام روز درگیر اجرای پروژه خود بوده، حالا نیاز به صرف زمان برای جمع آوری گزارش کار خود (شامل: مطالعه، مکاتبات، یادگیری، کدنویسی، مدیریت پروژه‌ها و مراجعه به سایت‌های مختلف) دارد که این کار باعث صرف زمان و هزینه می‌شود. هدف نرم افزار تیم‌تله‌ورک برطرف کردن این مشکل است که دیگر نیازی به جمع‌آوری سند و نوشتن گزارش نداشته باشید و به صورت خودکار فعالیت کاربر ثبت سند شده و به تاریخ مربوطه پیوست می‌گردد.

    تیم‌تله‌ورک در نسخه ابتدایی شروع به کاربردی خود قرار دارد و قرار است در نسخه‌های بعدی، ویژگی‌های کامل‌تری به آن افزوده شود.

    از جمله ویژگی‌هایی که در نسخه‌های بعدی ارائه می‌شود، کمک به کارمند به جهت عدم فراموشی ثبت زمان ورود و خروج خود بوده و امکان افزودن شیفت کاری نیز میسر می‌شود .

     

    تعرفه های تیم‌یار ابری در حوزه دورکاری (تیمچه تله ورک)

    {{ message_need_to_login }}
    {{language.message_not_empty}}
    {{count_of_comments}} 
    {{massage_and_class_chat.message}}
    {{massage_and_class_tariff.message}}