آموزش نقش بسیار مهمی در توانمندسازی و ارتقا عملکرد کارکنان دارد، در صورتی که برنامه‌های آموزشی سازمان متناسب با نیازهای اساسی آن باشد موجب بهبود کارایی و اثربخشی نیروی انسانی سازمان شده و در نهایت تحقق اهداف آن را در کسب سود و مزیت رقابتی پایدار به دنبال خواهد داشت.

هرچه بیشتر آموزش‌های کارمندان و کاربران با نیازهای جامعه و سیستم‌های فناوری و پیشرفته منطبق باشد می‌توان پیش‌بینی کرد که آن سازمان می‌تواند در حوزه فعالیت خود آینده‌ای درخشان را در کنار کادر تخصصی خود داشته باشد.

لذا در دنیای فناوری‌های پیشرفته امروز و ضرورت بهره‌گیری از نرم‌افزارهای یکپارچه در جهت مدیریت سازمان، ضرورت آموزش بیش از پیش نمایان می‌شود و مدیران کسب و کارهای مختلف باید به این امر مهم واقف باشند و آموزش را در صدر فعالیت‌های عمومی و تخصصی خود قرار دهند.

 

 

در نخستین گام با  نرم افزار یکپارچه تحت‌وب تیم‌یار بیشتر آشنا شوید

همانگونه که نرم افزار یکپارچه تحت وب ERP  بر یکپارچه سازی برنامه‌ریزی مدیریت سازمان تاکید دارد، آموزش نیز به فعالیت تخصصی کاربران اهمیت می‌دهد، آموزش نرم افزار ERP به کاربران یک امر مهم در راستای عملیاتی شدن تیم‌یار در سازمان است.

ERP تیم‌یار پس از طراحی و استقبال خوب مدیران موفق از آن، حوزه آموزش را در صدر فعالیت‌های درون و برون سازمانی خود قرار داد و این بخش توانسته تا به امروز موفقیت‌های بسیاری را کسب کند.

مدیر آموزش شرکت تیم‌یار کیش به فعالیت مرکز آموزش این شرکت اشاره کرد و گفت، با توجه به گستردگی نرم افزار ERP تیم‌یار و حجم انبوه اطلاعات تخصصی مورد نیاز برای استفاده صحیح از این نرم‌افزار، دوره‌های آموزشی تخصصی برای کاربران طراحی شده است.

معصومه شعبانزاده تصریح کرد، دوره‌های آموزشی این شرکت در چهار سطح عمومی، مقدماتی، پیشرفته و استقرار برگزار می‌شود، که در سطح عمومی کاربر با ماژول‌های مختلف تیم‌یار و کارایی آن‌ها به صورت کلی آشنا شده تا بتواند وظایف محوله در محیط تیم‌یار را به خوبی انجام دهد. همچنین در سطح مقدماتی دوره‌های آموزشی، کاربر و پرسنل به صورت تخصصی با ماژول‌های مختلف با موضوع کار تخصصی خود در سازمان آشنا می‌شوند و در سطح پیشرفته مدیران بخش‌های مختلف و مدیرکل نسبت به دسترسی‌ها، تنظیمات و ماژول‌ها آگاهی کسب می‌کنند و می توانند با نرم افزار تیم‌یار، کسب و کار خود را مدیریت کنند.

وی با تأکید بر اینکه مدرسین دوره‌های متفاوت ما از متخصصین و باتجربه ‌ترین افراد در حوزه تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برتر کشور و همچنین آشنا به سیستم‌های متعدد مرتبط با نرم‌افزار یکپارچه تحت‌ وب تیم‌یار هستند، ادامه داد که در سطح آموزشی استقرار، نرم‌افزار خام در اختیار کاربر قرار داده می‌شود که متناسب با نیاز مشتری نرم‌افزار را به بخش‌های متفاوت تقسیم و تنظیم می کنند و در پایان، فرد آموزش دیده می تواند به عنوان کارشناس فنی ERP تیم‌یار وارد بازار کار ‌شود. 

شعبان‌زاده تصریح کرد؛ در پایان تمامی دوره‌های بخش آموزش تیم‌یار، گواهی‌نامه معتبر دوزبانه به کاربر تقدیم می‌شود. که این مدرک بر اساس تحول روز به روز علم و تکنولوژی و به روزرسانی بخش‌های مختلف نرم‌افزار، دارای اعتبار یکسال و دو سال است و پس از این مدت نیاز به؛ به‌روزرسانی علم و در نهایت مدرک است که علاوه بر مشتریان و کاربران نرم افزار یکپارچه تحت وب تیم‌یار، سایر علاقه مندان به این حوزه می‌توانند در دوره‌ها شرکت و در خصوص زیرساخت‌ها به صورت فنی آموزش دیده و وارد بازار کار شوند.

مدیر آموزش شرکت تیم‌یار با بیان اینکه تبدیل بخش آموزش به مرکز آموزش جزء برنامه‌های مهم پیش رو است، افزود، آموزش تمامی موارد مربوط به سیستم‌ها و زیر سیستم‌های تیم‌یار و موضوعات کاربردی و پایه در فناوری ERP در دستور کار این شرکت بوده که در حال حاضر به داوطلبان شرکت در این دوره‌های تخصصی آموزش داده می‌شود.

کارشناس مرکز آموزش نرم افزار یکپارچه ERP تیم‌یار، با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده در خصوص عدم برگزاری حضوری دوره‌ها در دوران کرونا به جهت حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان عنوان کرد؛ در این دوران بخصوص، تمامی دوره‌ها به صورت مجازی و در قالب فیلم های آموزشی و محتوای مکتوب برگزار می‌شود و برای هر شرکت کننده در دوره، پشتیبان آموزشی قرار داده شده که فرد در حال آموزش می‌تواند پس از مطالعه و مشاهده محتواهای متنی و تصویری ما سوالات خود را به صورت ارتباط تصویری و یا تلفنی از پشتیبان پرسیده و رفع اشکال کند که در این میان کارشناسان و مدرسین دوره‌های مختلف ما در سریعترین زمان پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ آموزش‌های عمومی و تخصصی ضمن خدمت برای کارمندان؛ تسهیل در تحقق اهداف سازمان، رشد در زمینه شغلی، جلوگیری از تداخل مسئولیت‌ها و وظایف، تقویت حس همبستگی و وفاداری کارمندان نسبت به سازمان و ... را به دنبال دارد که هر کدام از موارد گفته شده خود به تنهایی بر ضرورت امر آموزش تأکید دارد.

با مراجعه به صفحه آموزش نرم افزار ERP تیم‌یار، می‌توانید با بخش آموزش بیشتر آشنا شوید و با آگاهی بیشتر در دوره های تخصصی و عمومی این مرکز شرکت کنید.

منتظر حضور گرمتان هستیم.

توسعه مدیریت هوشمند یکپارچه کسب و کار

( تعرفه‌های تیم‌یار ابری )
{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}