چگونه  ERP جلوی سقوط کسب و کار شما را می‌گیرد

نوآوری در تکنولوژی تا سال ۲۰۱۸ میلادی بی‌وقفه ادامه داشته است. این نوآوری می‌تواند در آخرین مدل گوشی‌ آیفون و یا سایر محصولات شرکت‌ خلاقی همچون اپل دیده شود. با این نوآوری‌های همیشگی تکنولوژی، کنار گذاشتن محصولات و نرم افزارهای جدید غیرکارآمد بسیار آسان‌تر شده است و کاربران می‌دانند که تغییرات جزیی اجتناب‌ناپذیر هستند. با این‌حال، نادیده گرفتن پیشرفت‌های تکنولوژی می‌تواند اثرات منفی به‌خصوص برای صاحبان کسب و کار از خود به‌جا بگذارد.

 

در سال‌های اخیر، فن‌آوری‌هایی که جهت کمک به کسب و کارها طراحی شده‌اند، پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. رفته‌رفته، سیستم‌های کامپیوتری و هوش مصنوعی جایگزین محاسبات دستی و وقت‌گیری شده‌اند که زمان بسیاری ار پرسنل گرفته و در آن‌ها خطا اجتناب‌ناپذیر بود. آن دسته از کسب و کارهایی که جسارت پرش اولیه را به سمت دنیای مدرن تکنولوژی داشته‌اند، متوجه شده اند که این نوآوری چطور می‌تواند کسب و کارهای آن‌ها را متحول کند و تنها تعداد معدودی از کسب‌وکار‌های نه‌چندان بزرگ هنوز وجود دارند که نسبت به این تغییرات بی‌میل هستند. به‌طور کلی تصور تغییر سیستمی که کسب و کار و کاربران بعد از سال‌ها و به آرامی با آن خو گرفته‌اند کمی دلهره‌آور می‌باشد. اما با تمام این دلهره‌ها و ترس‌هایی که برای تغییر سیستم سنتی به مدرن وجود دارد، کسب و کارهایی که در مقابل این تحول مقاومت می‌کنند و آن را نمی‌پذیرند در دراز مدت دچار ریسک بزرگ‌تری می‌شوند.

یکی از نرم‌افزارهایی که امروزه دنیای کسب و کارها را بسیار متحول کرده است ERP است. بی‌شک ERP یکی از مفیدترین ابزارهای موجود برای شرکت‌ها و صاحبانشان است. علاوه بر داشتن فاکتورهای خاص برای بهره‌وری بیشتر کسب و کارها، نرم‌افزار ERP توانسته در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها برای سال‌های آینده کسب و کارها نیز ابزار کارآمدی باشد. برای کسانی که هنوز برای استفاده از ERP به عنوان نرم افزار اصلی کسب و کارشان شک دارند، در ادامه به مزایای ERP‌ برای سازمان پرداخته شده است.

 

  • ارتباط سریعتر و راحتر ارتباط کلید موفقیت هر کسب و کاری است و سیستم ERP با طرح‌های آنلاینی که برای محل‌ کار ارائه می‌دهد راه‌های ارتباطی بین کارکنان شرکت هارا آسان‌تر می‌کند.
  • آزادسازی زمان برای الویت‌بندی کارهای وقت‌گیر: برای آسان‌سازی اموری که با کامپیوتر سریع‌تر انجام می شود، ERP این اجازه را به کارمندان می‌دهد که زمان و تمرکز بیشتری روی کارهای پیچیده‌تر بگذارند.
  • شفاف‌سازی اهداف شرکت: برای افزایش شفافیت اهداف، پروژه‌ها و هدف‌های طولانی مدت‌تر، ERP این امکان را به کارمندان می‌دهد که از مسیر اصلی منحرف نشوند و برنامه‌ریزی موثرتری داشته باشند.
  • برنامه‌های پیشبردی: برای همراهی با اهداف متوقف شده شرکت‌ها، ERP با ارائه گزارش به بازنگری برنامه‌ها برای پیشبرد اهداف خاص کمک می کند.
  • بازنگری و حل مجدد و موثرتر مشکلات: داشبورد گرافیکی که نرم‌افزار ERP در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تصویرسازی مناسب‌تری را از داده‌ها ارائه می‌کند که این امر در زمان وقوع هشدارها موجب عکس‌العمل مناسب‌تر و مدیریت زمانی بهتر می‌شود.
  • شخصی‌سازی بر اساس نیازهای کسب و کارها: نرم‌افزار ERP قابلیت این را دارد که برای هر نوع کسب و کاری شخصی‌سازی شود تا برای صاحبان آن‌ها این اطمینان را فراهم آورد که تمام نیازهای آن‌ها برطرف خواهد شد.

 

نتیجه واضح است؛ نرم‌افزار ERP این قابلیت را دارد که انقلابی در کسب و کار شما ایجاد کند. همه روزه شرکت ها و کسب و کارهای زیادی به نرم‌افزار یکپارچه ERP رو می‌آورند و آن‌هایی که این تحولات را نمی‌پذیرند بیشتر در معرض ریسک قرار دارند.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}