چرا کسب و کارها باید به سمت ERP ابری حرکت کند؟

آیا برای این کار، به تغییراتی از جنس دیجیتالی نیازمندید؟ تغییرات در کسب و کار با ERP ، یعنی اتخاذ فن آوری‌های دیجیتال جدید در تمامی زمینه‌ها به منظور تغییر نحوه عملکرد در کسب و کار شما، که در سال 2020 و بعد از آن یک ضرورت خواهد بود. تقریباً مانند دهه گذشته، طی سال‌های آینده نیز شاهد پیشرفتی به سمت فناوری‌‌های دیجیتال جدید خواهیم بود و کسب و کارها، به ویژه تولید کنندگان، برای ادامه رقابت در تلاش خواهند بود.

اما چرا باید از خود همچین سوالی پرسید؟ زمانی که فعالیت شما در زمینه تولید به خوبی در حال اجراست، و نیز از سیستم‌ها و فرآیندهایی که در طی سالیان در حال اجرای عملکرد مفید بوده اند، استفاده کرده اید.

سوال خوبی است. درواقع دلیل گمشده بسیاری ازبحث‌های مربوط به تحول دیجیتال، اینجاست.

چرا باید فناوری‌های جدید را اتخاذ کنید؟

اگر عبارت "تحول دیجیتال" را در گوگل جستجو کنید، بسیاری از لیست‌ها و مقالات تخصصی در این زمینه را  خواهید دید که در مورد لزوم این تغییر توضیح خواهند داد. با خواندن اجمالی این موارد، به این نتیجه می‌رسید که فناوری دیجیتال جدید روند پیشرفت شما را سریع خواهد کرد، اما می‌تواند از جهت زمانبری برای اجرا و به کارگیری نیروی متخصص به منظور استفاده از این فناوری، اخلالگر بزرگی در کسب و کار شما محسوب شود.

خلق تجربیات عالی برای مشتریان از طریق تحول دیجیتال

آنچه در هسته اصلی تحول دیجیتال وجود دارد، اتخاذ فناوری‌هایی است که خدمات رسانی به مشتریان را برای شما آسانتر کرده و تجربیات و ارزش مورد نظر مشتریان شما را نیز فراهم می‌کند.

" خلق تجربیات عالی برای مشتریان " تنها یک شعار نیست که بخش بازاریابی شما از آن استفاده کند بلکه هسته تولید کسب و کار شماست، خواه از آن اطلاع داشته باشید یا خیر. مشتریان دائمی شما بارها و بارها برای خرید به شما مراجعه می‌کنند، زیرا شما تولید کننده یک محصول با کیفیت هستید، محصولات خود را به موقع تحویل می‌دهید، و در کسب و کار خود مهارت دارید. به عبارت دیگر، شما برای مشتریان خود، ارزش قائلید وتجربیات بی نظیری برای آنها خلق می‌کنید.

تحول دیجیتال، پیشبرد تمامی مفاهیمی است که به کمک آن، ابزارها و فن آوری‌های بهتری فراهم کنید تا برای مشتریان خود ارزش گذاری کرده و تجربیات بهتری به آنها هدیه کنید.

ERPهای ابری: فراهم کننده تحویل دیجیتال

ممکن است بپرسید، تحول دیجیتال چه ارتباطی با ابر دارد؟ به عنوان تولید کننده، شما ارزش یک سیستم ERP خوب را می‌دانید. یک سیستم ERP خوب به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را به سرعت، کارآمدانه و به طور مؤثر از طریق فروشگاه جابه جا کنید، و یک محصول با کیفیت را طبق برنامه تحویل دهید.

یک سیستم ERP ابری به سادگی به شما کمک می‌کند تا روی این امور کار کرده  و به یک سازمان کارآمدتر و پربارتر تبدیل شوید.

 

کسب و کار با ERP

تعرفه‌های تیم‌یار ابری

مزایای ERP ابری

یک سیستم ERP ابری سرعت کسب و کار شما را افزایش می‌دهد و به شما ابزارهایی در جهت بهبود خدمت رسانی به مشتریان ارائه می‌کند. با داشتن یک سیستم ERP مبتنی بر ابر، شما و کارمندان خود تا زمانی که به یک اتصال اینترنتی امن دسترسی داشته باشید، می‌توانید از هر مکان و یا بر روی هر دستگاهی به سرعت به همه موارد مورد نیاز برای انجام کار دسترسی پیدا کنید. این امر باعث سهولت در انجام وظایف کارمندان شما، ایجاد ارتباط راحت تر با مشتریان و همچنین ارائه تجربیات استثنایی برای مشتری، خواهد شد. یک سیستم ERP مبتنی بر ابر، تمام مزایای استفاده از ERP را با دسترسی آسان تر و استفاده سریعتر از سیستم برای شما به ارمغان می‌آورد.

مزایای دیگر سیستم های ERP ابری عبارتند از:

  • فناوری سیار امکان همکاری بهتر را فراهم می‌کند

یک سیستمERP  ابری باعث سازگاری بیشتر و همکاری آسان تر کارمندان می‌شود زیرا این سیستم از هر نقطه قابلیت دسترسی به هریک از کارمندان را ایجاد می‌کند، و این به معنی عدم سوء ارتباط بیشتر بین کارمندان بخش فروش و کارمندان عملیات خواهد بود.

  • امنیت بهتر داده‌ها

یک نرم افزار ابری محیط‌ میزبانی بسیار ایمنی را ارائه می‌دهد که همیشه با آخرین اقدامات امنیتی به روز می‌شود. همچنین، اگر کارمندان شما در حال کار هستند، می‌توانند به جای دستگاه‌های شخصی خود، تمام داده‌ها و صفحه گسترده‌های خود را در فضای ابری ذخیره کنند ، که این به معنای امنیت بیشتر اسناد نیز می‌باشد.

  • کاهش هزینه‌های IT

استفاده از ابر برای میزبانی از سیستم ERP شما بدان معنی است که دیگر نیازی به سرمایه گذاری بر روی فناوری گران قیمت در محل (ثابت) نیست که شما را مجبور به داشتن تجهیزات و نیروی انسانی از جمله: فناوری اطلاعات، کارمندان و مدیران متخصص، کند. در نتیجه در طول زمان استفاده از سیستمERP  ، تمامی این هزینه‌ها را پس انداز کنید.

  • هوش تجاری بهتر

شما و کارمندان خود می‌توانید از هر مکانی به راحتی (حتی از راه دور) به داده‌های کسب وکار خود دسترسی داشته باشید، و به کارمندان اجازه دهید برای تصمیم گیری بهتر به داده‌های دقیق زمان واقعی اعتماد کنند. این امر نه تنها باعث بهبود تصمیمات اخذ شده توسط تیم اجرایی می‌شود بلکه می‌توانند برای آن‌ها امکان ایجاد نرخ گذاری و ارزیابی بهتر را فراهم کنند.

  • آمادگی برای آینده 

با حرکت به سمت ابر، آینده تجاری خود را تثبیت کنید تا از آمادگی در برابر فن آوری‌های جدید اطمینان حاصل کنید. فن آوری‌های مبتنی بر ابر نیز بسیار مقیاس پذیر تر هستند ، به این معنا که شما به سادگی امکان سازگاری و توسعه کسب و کار خود را خواهید داشت.

 

سیستم ERP مناسب برای خود را پیدا کنید

اکنون که با مزایای سیستم‌های ERP مبتنی بر ابر آشنا شده‌اید، و آماده شروع تحول دیجیتالی کسب و کار تولیدی خود هستید، خبر خوب این است که دیگر نیازی به انتخاب سیستم ERP نامناسب ندارید.

تقریباً تمام سیستم‌های ERP اکنون گزینه استقرار مبتنی بر ابر را ارائه می‌دهند، و بدان معناست که هنوز هم می‌توانید سیستم ERP مناسب را انتخاب کنید، سیستمی که برای تولید کننده‌هایی مثل شما ساخته شده باشد. Genius ERP، ساخته شده توسط متخصصان صنعت تولید، شامل کلیه ویژگی‌هایی که یک تولید کننده معمولی برای اجرای موفقیت آمیز کسب و کار خود به آن نیاز دارد، سیستم ERP مبتنی بر ابر را نیز ارائه می‌دهد. این یعنی که شما می‌توانید از تمام ویژگی‌های خاص صنعت مورد نیاز برای اجرای کسب و کار تولید خود استفاده کنید. امکان تبدیل شدن به یک کسب و کار تولیدی کارآمد تر را سریع تر و در هرمکان برای شما فراهم می‌کند.

نقش ERP ابری در تحول دیجیتال چیست؟

ERP ابری با استفاده از همه مزایای سیستم ERP در هر زمان و هر مکان امکان تحول دیجیتال را فراهم می‌آورد. تحول دیجیتال همه آن چیزی است که در ایجاد ارزش بیشتر و تجربیات بهتر برای مشتریان از طریق فناوری‌های دیجیتال به شما کمک می‌کند. سیستم‌های ERP ابری دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند، به شما در جهت کارآمدی و مؤثربودن و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، کمک می‌کنند.

 

مترجم: نیلوفر نظری

منبع: erpnews

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}