به‌نام خدای یکتا

هر نفس نو می‌شود دنیا و ما         بی‌خبر از نو شدن اندر بقا

آغاز سال 1398 را به همه مردمان و تیم‌یاری‌ها تبریک می‌گویم.

رشد تکنولوژی در دهه‌های اخیر بسیار چشمگیر و خیره‌کننده بوده و تکنولوژی با جایگزینی خود به جای انسان در حال تاختن است؛ تیم‌یار می‌داند که خرد جمعی خالق تکنولوژی است؛ برای آنها که در تکرار زندگی می‌کنند، تکنولوژی تهدید و برای هوشیاران فرصت محسوب می‌شود. این بدین معناست که در دهه‌های آینده ربات‌ جایگزین اکثر شغل‌های تکرار پذیر خواهد شد.

سال گذشته جاماندگی اقتصادی را در کشور تجربه کردیم، فرصت جدیدی ایجاد شد که در ادامه‌ی راه "ما می‌توانیم" با حمایت پروردگار، قدرتمندانه‌تر، همبستگی، همدلی و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

10 سال از عمر ایده تیم‌یار و 3 سال از عمر تجاری ERP تیم‌یار می‌گذرد.

core نسخه 3 ERP تیم‌یار با زیرساخت BIG DATA با تحول‌های بنیادی برای کسب‌و‌کارهای بزرگ و بسیار بزرگ در سال 97 ارائه شد. حدود 50 نسخه کاربردی و 20 نسخه ساختاری نیز عرضه شد که مجموع نسخه‌های ارائه شده از ابتدا تاکنون حدود 100 نسخه ساختاری (core) و 200 نسخه کاربردی است.

تاکنون 100 سازمان و شرکت از  ERPتیم‌یار استفاده می‌کنند، که بیش از نیمی از آن‌ها نرم‌افزار دیگری به جز ERP تیم‌یار را بکار نگرفته‌اند، این بدین معناست که ERP تیم‌یار بیشتر نیاز‌های امروز این کسب‌وکارها را پاسخ داده و در حال توسعه است. ERP تیم‌یار همچنان رقیب گذشته خود است.

تصمیم داریم در سال جاری برنامه 10 سال آینده ERP تیم‌یار را با هدف جهانی شدن تدوین کنیم.

شرکت در نمایشگاه سبیت 2018 و برنامه‌ریزی و آماده‌سازی برای حضور در نمایشگاه هانوفر مسه 2019 آلمان مسیر عرضه بین‌المللی ERP تیم‌یار را هموار ساخت.

شرکای تجاری ما که همان همکاران و مشتریان‌ ما هستند، در توسعه و رشد ERP تیم‌یار همچنان نقش اصلی را ایفا می‌کنند؛ از ایشان بسیار سپاسگزارم.

در سال پیش رو، بنا داریم همچنان به فروش و صادرات ERPتیم‌یار و نیز توسعه کیفی و کمی همه جانبه برای ورود به عرصه  Digital transformation بپردازیم.  

برنامه عرضه teamyarOS، اولین سیستم عامل ملی کسب و کار ایرانی همچنان در برنامه توسعه کوتاه مدت تیم‌یار می باشد.

 سال 1398 توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی سال "رونق تولید" نام‌گذاری شد و ERP تیم‌یار به‌عنوان تنها ERP صددرصد ایرانی کشور با هدف کمک به "رونق تولید" از این شعار حمایت خواهد کرد.

تیم‌یار با حدود 110 نفر سرمایه انسانی متعهد و متخصص در فضایی مملو از شادی، نشاط، همدلی و خلاقیت همچنان به توسعه ERP تیم‌یار در راستای اهداف اصلی، پیشرو است.

از این پس ERP تیم‌یار با توجه به تغییر استراتژی بازار هدف خود در مهرماه سال گذشته به شرکت‌های بزرگ و بسیار بزرگ و ارائه راهکار یکپارچه سفارشی‌سازی  برای صنایع منتخب، فقط در یک نسخه به مشتریان ارائه می‌گردد. راهکار محور بودن، یکپارچگی، شفافیت، قابلیت سفارشی‌سازی و قیمت مناسب در مقایسه با رقبای خارجی، ارزش‌هایی است که تیم‌یار با این دیدگاه به تیم‌یاری‌ها تقدیم می‌کند.

با توجه به اهمیت صادرات نرم‌افزار که یکی از منابع بزرگ درآمدی در جهان است و اکثر شرکت‌های بزرگ نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند، سال 1398 را همچنان سال "فروش و صادرات ERP تیم‌یار" نامگذاری می‌کنم.

با آرزوی پیروزی، موفقیت، صلح، سلامتی، فراوانی و برکت برای همه مردمان و تیم‌یاری‌ها (همکاران و مشتریان) و نیز همراهی بی‌دریغی که تاکنون در راستای رشد، توسعه و بهبود ERP تیم‌یار داشته‌اید، از حضور گرمتان در کنار خویش بسیار خوشحالم و به خود می‌بالم.

قدردان شما عزیزان و به‌ویژه همسر و فرزندان عزیزم هستم.  

در پایان، جمله سال‌های گذشته را تکرار می‌کنم:

"عدالت اقتصادی با اجرای راهکار «اقتصاد آزاد مردمی» محقق می‌شود"

خداوند همه را در پناه حق محفوظ دارد.

تیم‌یار انتخاب مدیران پیروز

مجید ناقدی‌نیا

بهار 1398

 

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}