نرم افزار فروشگاه‌ ساز تیمچه، جامع و یکپارچه

این روزها راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی کوچک کار آسانی‌ست؛ کافی‌ست «فروشگاه ساز آنلاین» را در اینترنت جست‌وجو کنید و از بین خیل شرکت‌های ارایه‌دهنده‌ی راهکارهای وبسایت ساز و فروشگاه ساز، یکی (اغلب ارزان‌ترین) را انتخاب کنید. اما سوال این‌جاست که آیا چنین انتخابی آینده‌نگرانه است؟ چرا فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ از چنین راهکارهایی استفاده نمی‌کنند؟ جواب البته واضح است؛ عدم پشتیبانی تکنولوژیکی و فرایندی این راهکارها از حجم بالای تقاضا و فروش.

با گسترش تعداد بازدید و افزایش تقاضای خرید از یک فروشگاه اینترنتی آنلاین، فرایندهای تامین، خرید، تولید، انبار، اعطای نمایندگی، فروش، حسابداری، و البته پرسنلی آن نیز گسترده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. با شناخته شدن یک فروشگاه اینترنتی در میان کاربران، و در نتیجه افزایش ترافیک بازدید، برخورداری از سرورهای قدرتمند و امن ابری چنان ضروری می‌شود که در عمل، امکان استفاده از فروشگاه سازهای عادی و معمول را از صاحبان فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی سلب می‌کند. چنین فروشگاه‌هایی نیاز به سیستمی یکپارچه و قدرتمند دارند که اطلاعات دقیقی از وضعیت هزینه‌ها و درآمدها، موجودی کالا در انبارها یا قفسه‌ها، نیازمندی‌های خرید و تولید، وضعیت شعب، نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان، وضعیت پخش و ارسال، استراتژی‌های قیمت‌گذاری به‌روز، جامعه مشتریان و عادات مصرفی‌شان، آنالیزهای بازدید از هریک از درگاه‌های فروش‌شان، گلوگاه‌های عملیاتی‌ و اجرایی‌شان، و میزان موفقیت هریک از کمپین‌های تبلیغاتی‌شان در اختیارشان قرار دهد. که البته هیچ‌یک از این نیازمندی‌ها با خرید یک فروشگاه ساز اینترنتی ساده برآورده نمی‌شود.

تیمچه، راهکار یکپارچه فروشگاه‌داری اینترنتی به پشتوانه نرم‌افزار قدرتمند ERP تیم‌یار، علاوه بر تمامی امکانات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و منعطف، به شما امکان می‌دهد از نخستین روز آغاز به کار فروشگاه اینترنتی خود، تمامی امکانات رشد کسب‌وکار خود را از اتوماسیون‌های مالی و حسابداری گرفته تا CRM و مدیریت فروش و بازاریابی در اختیار داشته باشید. نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی تیمچه شما را قادر می‌سازد بدون دغدغه امنیت، تعداد بالای بازدیدکنندگان و خریداران آنلاین را بدون ایجاد هیچ‌گونه اختلال یا کندی، روانه فروشگاه اینترنتی خود کنید و توجه‌تان را به‌جای امور ساده اجرایی، بر مدیریت فرایندهای تمام‌اتوماتیک فروش آنلاین و «مدیریت استراتژیک» توسعه کسب‌وکارتان معطوف دارید.

 

 

چرا تیمچه؟

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

هر آن چیزی که از یک فروشگاه اینترنتی انتظار دارید، از امکان راه‌اندازی وبلاگ و خبرنامه گرفته تا سیستم‌های تخفیف کالایی، کاربری یا زمان‌مند، از امکان ورود مشخصات توصیفی نامحدود برای کالاها گرفته تا سئو، گواهی SSL رایگان و درگاه پرداخت اینترنتی، تمامی امکانات مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی مدرن در تیمچه وجود دارد.

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

تیمچه، بسیار فراتر از یک فروشگاه ساز اینترنتی‌

تیمچه تنها راهکار مدیریت فروشگاه اینترنتی کشور است که علاوه بر امکانات مدیریت وبسایت فروشگاهی، سیستم‌های قدرتمند مدیریت مالی، حسابداری، انبار و کنترل موجودی، تولید، خرید و تدارکات، فروش، بازاریابی، منابع انسانی و... را در اختیار شما قرار می‌دهد. این یعنی حذف خطاهای عدم ارسال کالا یا قیمت‌گذاری‌های زیان‌ده، افزایش بازدهی و کیفیت عملکرد، امکان شناخت و تحلیل گلوگاه‌های عملیاتی و زنجیره تامین، امکان استخراج گزارش‌های ترکیبی و تحلیلی از سراسر بخش‌های کسب‌وکار و در نتیجه، افزایش سوددهی و توان رقابتی.

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

تیمچه کانال‌های فروش شما را یکپارچه می‌سازد

تیمچه به شما امکان می‌دهد در لحظه و بدون دغدغه کلیه درگاه‌های فروش حضوری و مجازی خود را مدیریت و بسته به شرایط، از هریک از آن‌ها برای مشتریان خود سفارش فروش صادر کنید. در تیمچه نیازی به تعریف انبارهای دستی و مجزای کالا و به‌روزرسانی مداوم موجودی انبار فروشگاه اینترنتی خود ندارید و با صدور هر فاکتور فروش، می‌توانید حتی از قفسه‌های فروشگاه‌های حضوری یا مجازی دیگر خود، کالای مورد نیاز مشتریان‌تان را ارسال کنید.

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

تیمچه برای تعداد بالای کاربران آماده است

در تیمچه با افزایش ترافیک و تعداد بازدید، فروشگاه اینترنتی شما دچار اختلال و کندی نمی‌شود. امنیت اطلاعات شما و کاربران‌تان توسط تیم متخصصان تیم‌یار، تضمین شده است.

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

امکان تعریف آنی و هماهنگ مشخصات کالا

در نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی تیمچه می‌توانید قیمت، توضیحات، اطلاعات، و تخفیف‌های تکی یا گروهی کالاها را در لحظه و از یک سیستم مرجع برای یک یا گروهی از درگاه‌های فروش حضوری یا مجازی خود تعریف یا اصلاح کنید.

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

تیمچه شبانه‌روز بیدار است

امکان صدور خودکار فاکتور فروش، سفارش خرید، و دستور خروج کالا از انبار در تیمچه، به شما امکان می‌دهد بدون وابستگی به حضور پرسنل، کل فرایند تامین فروشگاه اینترنتی خود را ۲۴ ساعته مدیریت کنید.  

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

تیمچه با قطعی اینترنت از کار نمی‌افتد

در تیمچه با قطعی اینترنت شما و ادامه فرایند فروش، هیچ داده‌ای از دست نمی‌رود و به‌محض اتصال مجدد پایانه‌های فروشگاهی کسب‌وکار شما به اینترنت، به‌روزرسانی موجودی انبارها و قفسه‌های هریک از پایانه‌های فروشگاهی اینترنتی یا حضوری به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل

برخوردار از تکنولوژی ابری

برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ با استفاده از فروشگاه ساز اینترنتی تیمچه، نه نیاز به تجهیزات و سرورهای گران‌قیمت دارید و نه نیروهای متخصص شبکه و فناوری اطلاعات.

 

 

 

«تیمچه»، «دید» و «لید»، این مثلث جادویی فروش

مزیت بزرگ تیمچه قابلیت ترکیب و هماهنگی آن با بیش از ۵۰ راهکار متنوع ERP تیم‌یار است. این قابلیت به فروشگاه‌های اینترنتی امکان می‌دهد بسته به صنف، مدل کسب‌وکار و استراتژی‌های توسعه خود، در هر مقطع زمانی بخشی از سیستم‌ها، ماژول‌ها یا راهکارهای تیم‌یار را فعال و به امکانات تیمچه اضافه کنند. ترکیب تیمچه با راهکار مدیریت محتوای یکپارچه (ICMS) «دید» به فروشگاه‌های اینترنتی امکان می‌دهد با ایجاد محتوای سئودوست و افزایش رتبه وبسایت خود در موتورهای جست‌وجو میزان مراجعه به فروشگاه اینترنتی خود را به شکلی چشم‌گیر گسترش دهند و راهکار مدیریت بازاریابی «لید» آن‌ها را قادر می‌سازد بازدیدکنندگان و کاربران خود را طبقه‌بندی، ردگیری، و درگیر رویدادها و کمپین‌های مختلف بازاریابی (حضوری، تلفنی، ایمیلی، پیامکی و...) کنند. ترکیب این سه راهکار کارآمد به فروشگاه‌های اینترنتی امکان می‌دهد قیف بازاریابی و سفر مشتریان آنلاین خود را به‌شکلی موثر و هماهنگ مدیریت و از حداکثر امکان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریانی وفادار بهره ببرند.

 

 

ویژگی‌های فروشگاه ساز اینترنتی تیمچه

 

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت تعریف و مدیریت یکپارچه فروش شعب، نمایندگی‌ها و سایت‌ها

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  صدورخودکار فاکتور فروش

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  ثبت خودکار موجودی کالا

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  محاسبات خودکار حسابداری

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت استخراج انواع گزارشات ترکیبی و تحلیلی مالی و فروش

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  گواهی SSL رایگان

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  دامنه تیم‌یار رایگان

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قالب واکنش‌گرا

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  مدیریت اخبار و خبرنامه‌ها

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت اتصال به دامنه دلخواه

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت ایجاد دسته‌بندی‌های نامحدود محصولات

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت تعریف تخفیفات منحصر به کالا یا گروه کالا

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت تعریف تخفیفات زمان‌مند

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت تعریف تخفیفات منحصر به یک یا دسته‌ای از مشتریان

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  مدیریت فرم‌ساز و قابلیت ایجاد فرم‌های دریافت اطلاعات دلخواه

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت اتصال مستقیم فرم‌های دریافت اطلاعات و CRM

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  ایمیل مارکتینگ

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  بازاریابی پیامکی

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت تعریف درگاه‌های مختلف ورود اعضا

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت درج تعداد نامحدود عکس برای یک کالا

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قالب منعطف و کاربرپسند

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت تعریف رویدادهای متنوع فردی و گروهی

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  اپلیکیشن اختصاصی

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت ثبت تعداد نامحدود ویژگی‌های توصیفی کالا

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت ثبت توضیحات دلخواه

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت امتیازدهی کاربران

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت تعریف کالاهای مرتبط

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  امکان تعریف باندل‌های فروش

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  اتصال آسان به درگاه‌های پرداخت

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  امکان ثبت کالاهای مورد علاقه

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  امکان انتشار کالاها در سایر بسترهای اینترنتی

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  امکان جست‌وجوی موضوعی و کالایی

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  امکان تعریف سطح دسترسی و مدیریت کاربران

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  امکان اتصال به آنالیتیکس

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  بارگذاری مستقیم محتوای متنی و بصری از درون نرم‌افزار

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  ثبت کد کالای خودکار

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  امکان اتصال آسان به سیستم‌ها و راهکارهای مختلف تولید، خرید، منابع انسانی و...

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  قابلیت ایجاد وبلاگ

تیمچه، یک فروشگاه ساز کامل  و...

 

به فردا نگاه کنید

 

اگر ساختار فروشگاه آنلاین شما هنوز به حدی گسترش نیافته است که نیاز به فعال‌سازی و هماهنگ کردن سیستم‌ها و راهکارهای دیگری مانند مدیریت سرمایه‌های انسانی تیم‌یار را احساس ‌کنید، پیشنهاد ما این است، به فردا نگاه کنید و متناسب با امروز گام بردارید. بدون شک تغییرات بنیادین ساختاری برای یک فروشگاه آنلاین درگیر توسعه بازار، امری دشوار، زمان‌بر و آسیب‌رسان خواهد بود. نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی تیمچه در کنار ۳۳ ماژول ERP تیم‌یار و بیش از ۵۰ راهکار، سیستم و زیرسیستم متنوع این نرم‌افزار قدرتمند، شما را از تحمیل هرگونه تغییر بنیادین به کسب‌وکار آنلاین‌تان بی‌نیاز می‌کند. استقرار تیمچه در قلب کسب‌وکار شما امکان تجربه ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع نرم‌افزار یکپارچه ERP تیم‌یار را با پرداخت مبلغی معقول و به‌صرفه در اختیارتان قرار می‌دهد. و تیم متخصصان تیم‌یار همواره آماده‌اند هم‌گام با رشد کسب‌وکار دیجیتال شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به امکانات و قابلیت‌های جدید مد نظرتان مجهز کنند.

فروشگاه ساز تیمیار

 

 

سیستم‌ها و زیرسیستم‌های موجود در تیمچه

 

{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}