سیستم ERP در فرایندهای عمده فروشی چه نقشی را ایفا می کنند؟

سیستم ERP نقش مهمی در فرایندهای عمده‌فروشی ایفا می‌کنند. صرف‌نظر از این‌که عمده‌فروشان کدام کانال را برای فروش محصولات خود انتخاب می‌کنند، لازم است از یک نرم‌افزار جامع مدیریت فرایندها بهره ببرند. بدون وجود چنین سیستمی، مدیریت میزان بازدهی، حساب‌ها، وجوه مختلف کسب‌وکار و ... ممکن نخواهد بود. در نتیجه، صاحبان سهام چگونه می‌توانند متوجه سودمند بودن کسب‌وکار خود شوند؟

عمده‌فروشان معمولا با مشتریان B2B و با حجم بالایی از سفارشات سر و کار دارند. آن‌ها کالاهای زیادی را خریداری می‌کنند و آن‌ها را به سایر کسب‌وکارها می‌فروشند. آن‌ها در بازار تولیدکنندگان و خرده‌فروشان نقش «میانجی» را ایفا می‌کنند. این بدان معنا است که شرکت‌های عمده‌فروش مسئول فروش محصول نهایی در طول زنجیره نیستند. با وجود این‌که به نظر می‌رسد این میانجی مسیر «بدون خطری» را پیش رو دارد، اما عمده‌فروشی بدون چالش‌های خاص خود نیست.

یکی از بزرگ‌ترین مسایلی که عمده‌فروشان با آن مواجه هستند، رشد کردن و باقی ماندن در مسیر است. با گسترش کسب‌وکار، این موضوع و در کنار آن، اطمینان از کسب سود حداکثری کار دشواری به نظر می‌رسد. این مساله می‌تواند با پیاده‌سازی سیستمی برای مدیریت سهام که قابلیت مدیریت پیشرفت را دارا باشد، حل شود.

راه‌حل ERP تیم‌یار

سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) تیم‌یار، با یکپارچه‌سازی روابط کسب‌وکارها و ارائه راه‌حل‌های ویژه صنایع مختلف، فرایندهای زنجیره‌های ارزشی صنایع مختلف را با یکدیگر مرتبط می‌سازد. با توجه به افزایش تعداد و تنوع تقاضای مشتریان و تامین‌کنندگان، نرم‌افزار ERP تیم‌یار، به عمده‌فروشان در درک نیازهای مشتریان و تامین‌کنندگان کمک می‌کند. همچنین، موجب باقی ماندن عمده‌فروشان در عرصه رقابت می‌شود. پیاده‌سازی راهکارهای ERP مدرن تیم‌یار در این حوزه موجب بهبود جریان نقدینگی کسب‌وکارها و کسب موفقیت عملیاتی با افزایش سودآوری می‌شود. این مزایا به‌واسطه افزایش رضایت‌مندی مشتریان، فروش و ارائه خدمات مناسب، فرایندهای بهتر تامین، تدارکات و زنجیره تامین محقق می‌شوند.

از جمله تغییراتی که سیستم ERP تیم‌یار در صنایع عمده‌فروشی به وجود می‌آورد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سودآوری بیشتر برای مشتریان با ارائه محصول و خدمات مناسب، ایجاد وفاداری و افزایش سطح درآمد
  • کاهش هزیه‌ها و ریسک تامین‌کنندگان در راستای تحقق سطوح بالای خدمات و سازگاری بیشتر
  • شفاف‌سازی عملیات و بهبود پاسخ‌گویی درباره هزینه‌ها و خطرات، در طول زنجیره تامین
  • تمرکز بر مشتریان، محصولات، و تامین‌کنندگان درآمدزا و نیز کنترل و نظارت بر حاشیه سودآوری
  • یافتن نیروهای کار مستعد، افزایش تعداد رهبران آینده، ایجاد تعامل بهتر بین کارکنان برای رسیدن به تعالی کسب‌وکار
  • دستیابی به بینش 360 درجه با بهره‌گیری از بهترین شیوه

سیستم ERP تیم‌یار با برخورداری از زیرساخت مناسب برای قرار گرفتن در چرخه تحول دیجیتال، به‌راحتی می‌تواند با نیازهای کسب‌وکارهای در حال رشد سازگار شود. این نرم‌افزار مدرن به سازمان‌ها انعطاف‌پذیری لازم برای موفقیت در اقتصاد دیجیتال را می‌دهد.

با وجود تحولات بسیار در دنیای فناوری‌های دیجیتال، یک چیز روشن است: نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان برای تجارت و کسب‌وکار مناسب است. با وجود ERP، شرکت‌ها و سازمان‌ها تصمیم‌گیری بهتر و سریع‌تری خواهند داشت. کسب‌وکارها از فرصت‌های جدید زودتر استقبال می‌کند و رشد سودآوری خواهند داشت.

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}