دعوت اختصاصی تیم یار از مدیران پیروز برای بازدید از نمایشگاه الکامپ سال 95

شرکت های موفق و پیشرو توسط مدیران پیروز راهبری می شوند. با توجه به این مساله، تیم یار ساختار نمایشگاه الکامپ امسال خود را براساس شعار سازمانی «تیم یار انتخاب مدیران پیروز»، پایه گذاری کرده و با این رویکرد به پیشواز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ می رود.

بر این اساس، طراحی غرفه تیم یار برای مدیران اجرا و پیاده سازی می شود؛ منظور از مدیران، مدیر عامل، مدیر سرمایه انسانی، مدیر مالی، مدیر فن آوری اطلاعات، مدیر تولید، مدیر بازاریابی، مدیر فروش، مدیر حسابداری، مدیر پروژه، مدیر کنترل کیفیت، مدیر آموزش، مدیر روابط عمومی، مدیر بودجه و اعتبارات، مدیر خدمات پس از فروش، مدیر تحقیق و توسعه، مدیر تبلیغات، مدیر انبار، مدیر صرافی و ... می باشد.

علت این انتخاب، رویکرد مدیریار این نرم افزار برای افزایش تعامل و ارتباط اثربخش در سازمان با اشتراک گذاری سریع اطلاعات بین واحدهای مختلف (تولید، انبار، فروش، مالی و ...) می باشد.

نرم افزار مدیریت کسب و کار تیم یار برای میهمانان و به ویژه مدیران بازدید کننده از غرفه تیم یار در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تخفیف ها و برنامه های ویژه ای درنظر گرفته است که پیش از آغاز نمایشگاه، از همین طریق به اطلاع عموم خواهد رسید.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}