نمایشگاه اوراسیا

 

تیم‌یار با آخرین راهکارها و نرم‌افزارهای خود در نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اوراسیا میزبان بازدیدکنندگان و مدیران است.

به گزارش روابط عمومی تیم‌یار، این مجموعه نرم‌افزاری در نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی اوراسیا که با حضور 150 شرکت از شش کشور جهان برگزار می‌شود، آخرین راهکارها و نرم‌افزارهای خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

در این نمایشگاه بین‌المللی که از تاریخ 18 الی 21 تیرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است، مجموعه‌هایی از شش کشور ایران، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، بلاروس و ارمنستان به معرفی دستاوردها، محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

نمایشگاه تخصصی اوراسیا فرصت منحصربه‌فردی برای تبادل نظر و بررسی امکان همکاری‌های دو و چندجانبه در اکوسیستم اقتصادی منطقه استراتژیک اوراسیا فراهم نموده و شرکت تیم‌یار با حضور فعال در این نمایشگاه به‌عنوان یک شرکت ایرانی دانش‌بنیان توانمندی‌های نرم‌افزاری خود را به نمایندگان سایر کشورهای حاضر معرفی می‌کند.

غرفه شرکت تیم‌یار واقع در سالن خلیج فارس (44 B) نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر و تا تاریخ 21 تیرماه از ساعت 9:30 الی 18:00 پذیرای مدیران و تصمیم‌سازان مجموعه‌های صنعتی و غیرصنعتی کشور و تعامل سازنده در خصوص امکان همکاری‌های ممکن خواهد بود.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}