مدیرعامل شرکت تیم یار کیش در پنجاه و نهمین جلسه راهبری تیم‌یار با حضور مدیران بخش‌های مختلف این شرکت گفت؛ حرکت بر اساس اهداف و مأموریت در جهت دستیابی به موفقیت‌های متعدد ضرورت دارد .

مجید ناقدی‌ نیا در این جلسه با مروری به تاریخچه و نقشه‌ راه شرکت تیم‌یار کیش گفت؛ ما دست به دست هم داده‌ایم تا  با کمک به خود و دیگران در بستر تکنولوژی روز، جهانی بهینه‌تر، آسانتر و بهتر بسازیم و با قصد مشترکی برای چشم انداز و مأموریتی مشخص، همراه و همدل یکدیگر شده‌ایم.

مجید ناقدی نیا ادامه داد؛ تیم‌یار ما هستیم که با برترین تکنولوژی‌های روز جهان، محصولی دانش بنیان، ایرانی، متفاوت و یکپارچه با عنوان نرم افزار یکپارچه تحت‌ وب تیم‌یار  را تا کنون توسعه داد‌ه‌ایم و با تمام فراز و نشیب‌های کشور، همچنان راسخ و استوار ایستاده‌ایم و پیش می‌رویم.

 

 

ناقدی ‌نیا در ادامه با معرفی و امکانات صندوق نوآوری و شکوفایی توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری گفت؛ این صندوق به منظور کمک به تحقیق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌ سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از طریق ارائه تسهیلات و خدمات مالی و پشتیبانی به شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌ بنیان راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند.

بنیانگذار نرم افزار یکپارچه تحت‌ وب تیم‌یار ادامه داد؛ با توجه به اینکه تیم‌یار برای توسعه و پیشبرد اهداف ترسیم شده‌اش در حال تلاش و نوآوری است باید سعی کنیم مانند همیشه در بخش‌های مختلف رویش جدیدی را به ثمر برسانیم و جهت استفاده از تسهیلات این صندوق، طرح‌ها و ایده‌های خود را ثبت و به بار بنشانیم، چرا که شرکت‌های دانش‌ بنیانی همانند تیم‌یار می‌توانند از تسهیلات آن صندوق استفاده کنند و با معرفی این سامانه به مدیران‌مان سعی داریم راه بهره‌برداری از تسهیلات این طرح را برای پیشبرد اهداف در حوزه تحقیق و توسعه در تمامی واحدها هموار سازیم.

ناقدی نیا در پایان از مدیران بخش‌های مختلف تیم‌یار خواست در خصوص ترسیم و تبیین اهداف کوتاه ‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود در جلسه بعدی راهبری که هر ماه تشکیل می‌گردد آرایه کوتاهی داشته باشند.

و  همانند همیشه تلاش خود را در راستای رسیدن به اهداف عالی تیم‌یار انجام دهند تا همچون گذشته محصول دانش بنیان شرکت در صدر بدرخشد.

توسعه مدیریت هوشمند یکپارچه کسب و کار

( تعرفه‌های تیم‌یار ابری )
{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}