برگزاری نشست هم اندیشی انجمن های فعال در حوزه صنعت با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
 

روز چهارشنبه 9 آذرماه 1396، نشست هم اندیشی با حضور جمعی از مدیران انجمن های فعال در حوزه صنعت با رئیس و معاونان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مدیر صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی و نیز مدیران و نمایندگان شرکت های مستقر برگزار شد.
این نشست با سخنرانی دکتر زارعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، آغاز شد. وی ضمن بیان توانمندی ها و اهداف پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به حرکت در راستای نزدیکی هرچه بیشتر دو حوزه دانشگاه و صنعت اشاره کرد و آن را زمینه تعامل هرچه بیشتر شرکت های مستقر در پارک با انجمن های تخصصی در حوزه های صنعتی و نیز سایر تشکل ها و اتحادیه ها و ایجاد زمینه پیشرفت و ترقی برای هر دو طرف، دانست.

در ادامه، مدیران عامل سه شرکت برتر در این حوزه به نمایندگی از مجموعه شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به معرفی فعالیت های خود، تشریح نتایج همکاری با پارک و فرصت های پیش رو و همچنین برخی موانع احتمالی آسیب رسان به زمینه های این همکاری پرداختند.

بخش بعدی مراسم به پنل پرسش و پاسخ با محوریت چگونگی فراهم آوردن زمینه گسترش همکاری میان انجمن ها با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به ریاست زارعی و همراهی هشت تن از مدیران انجمن ها و اتحادیه ها، اختصاص داشت.

در بخش پایانی مراسم، دکتر فریدوند، مدیر صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، به بیان فرایند اعطای تسهیلات این صندوق به شرکت های مستقر در پارک از جمله صدور ضمانت نامه های مورد نیاز، تدوین مدل های مالی و تامین مالی، ارائه خدمات ممیزی و ارزیابی طرح ها و شرکت ها، کارگزاری منابع و دستگاه های دولتی برای تسهیل خدمات و نیز ارائه خدمات مالی و اعتباری برای شرکت های تحت پوشش، به منظور بهبود فرآیند نزدیکی و همکاری دانشگاه و صنعت پرداخت.

 

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}