انتصاب مدیر پشتیبانی و آموزش جدید تیم‌یار

 

هیات مدیره تیم‌یار (شرکت تیم‌یار کیش) مهندس شهرام عندلیبی را به سمت مدیر پشتیبانی و آموزش منصوب کرد.

اهمیت مشتریان و مقوله‌ی پشتیبانی به‌عنوان اصلی‌ترین عامل رضایت‌مندی و ماندگاری آن‌ها و نیز ادامه‌ی حیات محصول، بر کسی پوشیده نیست. از این رو، هیات مدیره شرکت تیم‌یار کیش تصمیم به تغییر و بهبود ساختار واحد پشتیبانی و آموزش خود گرفته و در این راستا استفاده از نیروهای جوان و خلاق مجموعه را مناسب‌ترین گزینه دانسته است.

به گزارش روابط عمومی تیم‌یار، دلیل انتخاب مهندس عندلیبی برای این سمت، شایستگی و تجارب فراوان ایشان به‌ویژه در بخش‌های استقرار، پشتیبانی و آموزش در شرکت تیم‌یار و نیز شناخت کافی وی از مشتریان و نیازهای آن‌ها بوده است.

بهبود کارایی سیستم از طریق ارائه خدمات اصلاحی و رفع باگ‌های نرم‌افزار تیم‌یار، پایدارسازی کاربردی بودن نرم‌افزار، تکمیل و مهندسی مجدد فرایندها و ... از اولویت‌هایی است که هیات مدیره بر آن تاکید دارد.

مهندس عندلیبی دارای مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر گرایش مهندسی نرم‌افزار است و سابقه‌ی تحلیل سیستم‌های یکپارچه، انجام پژوهش و تحقیقات در زمینه مهندسی نرم‌افزار، ارائه مقالات در کنفرانس‌ها و نشریه‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه مهندسی نرم‌افزار، تدریس دانشگاه و مدیریت گروه را در کارنامه‌ی خود دارد.

امید است به‌زودی شاهد ایجاد تغییرات مثبت و سازنده در زمینه پشتیبانی و خدمات‌رسانی به مشتریان گرانقدر تیم‌یار باشیم.

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}