بهای تمام شده

 

در حالی که کم‌تر از شش ماه از معرفی نرم‌افزار محاسبه بهای تمام شده «بها» به بازار می‌گذرد، این راهکار با استقبال صنایع و اصناف کشور روبه‌رو شده است.

به گزارش روابط عمومی تیم‌یار این مجموعه در چهار ماه نخست سال 1400 موفق به برگزاری بیش از 250 دموی موفق «بها» به سازمان‌ها و کسب‌وکار‌های صنعتی و غیرصنعتی کشور شده است. این در حالی‌ست که به دلیل نبود یک راهکار منعطف، دقیق و به‌صرفه محاسبه بهای تمام شده در کشور، مدیران مالی صنایع و مجموعه‌های غیرصنعتی ناچار به استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Excel برای تخمین بهای تمام شده محصولات و خدمات خود بودند. همین امر سبب شده است در حال حاضر پس از گذشت مدت زمانی کم‌تر از شش ماه از معرفی نرم‌افزار محاسبه بهای تمام شده بها به بازار نرم‌افزاری کشور، این راهکار با استقبال چشمگیر مدیران مالی مواجه شود.

با توجه به ویژگی‌های متمایز بها با سایر راهکارهای محاسبه بهای تمام شده موجود در کشور انتظار می‌رود این نرم‌افزار تخصصی موفق شود دغدغه محاسبه دقیق و آنی بهای تمام شده تولیدی و خدماتی را در سازمان‌های بهره‌مند از این امکان نرم‌افزاری برطرف سازد. بها با امکان فرمول‌نویسی و تعریف مبناهای تسهیم نامحدود و دلخواه، اپلیکیشن اختصاصی و حذف لزوم حضور، امکان فراخوانی داده‌ها از نرم‌افزار Excel، قابلیت سفارشی‌سازی، و استقلال عملکرد آن فارغ از هر نرم‌افزار مالی و حسابداری مستقر در سازمان به مدیران مالی امکان داده است بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای تهیه یک نرم‌افزار ERP، راهکار تخصصی و منحصر به حوزه اختیارات خود را در حداقل زمان ممکن تهیه و در سازمان خود مستقر کنند.

امنیت بالا و معماری کاملا بومی بها سبب شده است این راهکار نرم‌افزاری داده‌های مالی و حسابداری مجموعه‌های بهره‌مند را از تهدیدهای افشای اطلاعات یا توقف خدمات در اثر تحریم کاملا مصون نگاه دارد. انجام محاسبات تسهیم ثانویه مستقیم، یک‌طرفه و دوطرفه ریاضی به پشتوانه موتور قدرتمند محاسباتی بها باعث می‌شود این نرم‌افزار مزیت رقابتی برجسته‌ای نسبت به نرم‌افزارهای محاسبه بهای تمام شده موجود در بازار به دست آورد.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال چشمگیر مدیران مالی کشور از بها، این راهکار نرم‌افزاری به‌زودی سهم بازار مناسبی را در بازار نرم‌افزارهای مالی کشور از آن خود کند.

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}