ماژول پرسنلی (نسخه 1367.6280)

 

عنوان ۱: اضافه شدن قابلیت غیر فعال شدن حساب کاربری با اتمام حکم کاربر و فعال شدن آن با ایجاد حکم جدید

این امکان فراهم آورده شده است که حساب کاربری یک کاربر در ماژول مدیر سیستم با اتمام حکم وی غیر فعال شود و نتواند به نرم‌افزار لاگین کند.

در صورت ایجاد حکم جدید برای کاربر مورد نظر، حساب کاربری وی مجددا فعال می‌شود.

 

عنوان ۲: اضافه شدن تنظیمات زمان همگام‌سازی با دستگاه ساعت‌زنی

در ویرایش هر یک از ماشین‌های ساعت‌زنی، تنظیمات همگام‌سازی با ماشین ساعت‌زنی قرار داده شده است. به واسطه‌ی این قابلیت، کاربر می‌تواند تعیین کند که از چه ساعتی تا چه ساعتی و با چه دوره تناوبی (بر حسب ساعت و دقیقه)، زمان‌های ثبت شده در ماشین ساعت‌زنی ارسال شوند.

گزینه‌ای با عنوان "پیش‌فرض" در نظر گرفته شده است که در‌صورت فعال بودن، همگام‌سازی با توجه به تنظیمات پیش‌فرض تعیین شده در ویرایش ماشین ساعت‌زنی انجام می‌شود.

 

عنوان ۳: اضافه شدن قابلیت استفاده از دستگاه ساعت‌زنی "دنیای پردازش"

 

این امکان فراهم آورده شده است که بتوان دستگاه ساعت‌زنی دنیای پردازش را در نرم‌افزار تیم‌یار به‌کار گرفت.

قابل ذکر است که تنظیمات و قابلیت‌های این دستگاه، بر اساس مدل "ZKEM" انجام می‌شود.

 

ماژول نگهداری و تعمیرات (نسخه 1367.469)

 

عنوان ۴: امکان ویرایش مشخصات دستگاه ها

 

قبلا امکان ویرایش مشخصات دستگاه ها وجود داشت؛ ولی در صورتی که دستگاه در هر بخشی از ماژول نگهداری و تعمیرات  استفاده می‌شد امکان تغییر هیچ یک از فیلد‌های دستگاه از جمله سرپرست دستگاه، امکان‌پذیر نبود که پیاده سازی شد.

 

 

 

ماژول صرافی  (نسخه 1367.1898)

 

عنوان ۵: اضافه شدن قابلیت قابل معامله (Tradable) بودن یا نبودن ارزها

قابلیتی تحت عنوان قابل معامله بودن ارزها اضافه شد. در تنظیمات نرخ و کارمزد در سفارشات صرافی، ستونی به منظور تعیین وضعیت معامله اضافه شده است که به ازای هر سطر می توان مشخص نمود که ارز مورد نظر قابل معامله باشد یا خیر. در صورتی که ارزی قابل معامله نباشد در لیست ارزهای مشتری قابل مشاهده نیست.

 

 

 

عنوان ۶: امکان ذخیره و نمایش تاریخ آخرین ویرایشِ تنظیمات نرخ و کارمزد

در تنظیمات نرخ و کارمزد در صورت تغییر هر یک از فیلدهای مشتریان، نوع عملیات، کف مقدار، سقف مقدار، نرخ، نوع کارمزد و کارمزد در هر سطر، تاریخ و ساعت آخرین تغییرات در یک تولتیپ نمایش داده می شود که این تولتیپ روی مقادیر نرخ و کارمزد قابل مشاهده است. همچنین تاریخ آخرین به روز رسانی نرخ مبنا در هر سطر نیز از طریق تولتیپ روی نرخ مبنا قابل مشاهده است.

 

 

ماژول گزارش (نسخه 1367.617)

 

عنوان ۷: اضافه شدن زبانه "نمودار" و پیاده‌سازی کوئری‌های Pivot

در ماژول گزارش هنگام ساخت گزارش تب "نمودار" اضافه شده است به طوری که امکان طراحی و ساخت گزارشات تحلیلی از این طریق فراهم شده است. با استفاده از این قابلیت داده های مورد نیاز در ابتدا آماده و سپس به صورت یک مکعب(Cube) ذخیره می شوند که پس از آن می توان گزارشات آنالیزی را در ابعاد مختلف ساخت و استفاده نمود. همچنین از این تب می توان برای ساخت گزارشات و داشبوردهای مدیریتی استفاده نمود.
لازم به توضیح است که این نسخه به صورت بتا(Beta) می باشد و در حال حاضر کاربر فقط می تواند در حالت ویرایش گزارش، نمودارها را مشاهده نماید. این نمودارها در نسخه های آتی تکمیل شده و نمودارهایی نظیر انواع میله ای، انواع دایره ای و ... به آن اضافه می گردد که مدیران و کاربران می توانند از آنها در ساخت گزارشات چند بعدی و داشبوردهای مورد نیاز خود، استفاده نمایند.

 

 

 

ماژول حسابداری (نسخه 1367.3624)

 

عنوان ۸: اضافه شدن قابلیت تنخواه به قسمت خزانه‌داری

در این قسمت می‌توان تنخواه و صورت هزینه‌های مربوطه  به آن را ایجاد و در آخر ثبت سند صورت هزینه ها را انجام داد. به این قسمت مواردی از قبیل کنترل سقف تنخواه، موجودی اولیه، دسترسی‌های مختلف شامل دیدن، ویرایش، ثبت سند برای کنترل تنخواه، امکان تایید صورت هزینه ها و غیره اضافه شده است. 

 

{{ message_need_to_login }}
{{language.message_not_empty}}
{{count_of_comments}} 
{{massage_and_class_chat.message}}
{{massage_and_class_tariff.message}}